تماشا کنید: تریلر سریال Hawkeye منتشر شد


Matin 24 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین تریلر سریال Hawkeye دیروز منتشر شد. این سریال جدید مارول، به شخصیت Hawkeye با بازی «جرمی رنر» اختصاص دارد. این سریال در تاریخ 24 نوامبر 2021 یعنی 3 آذر 1400 ازشبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در ادامه تریلر این سریال را تماشا کنید:

این تریلر که حال و هوای تعطیلات زمستانی را دارد، با داستان سریال هماهنگ است. در این سریال، «کلینت بارتون» (جرمی رنر) تیر و کمان خود را برای مدتی کنار گذاشته و آماده جشن گرفتن کریسمس است. در حالی که داستان اغلب شخصیت‌های مارول پس از ماجراهای Avengers: Endgame روایت شده‌اند، این سریال به سراغ شخصیت Hawkeye می‌رود.

در ادامه بارتون متوجه می‌شود که یک شخص ناشناس، با نقاب و لباس رونین (که بارتون در Endgame از آن استفاده کرد) در شهر دیده شده است. داستان این سریال در شهر نیویورک جریان دارد. بارتون سپس تصمیم می‌گیرد که سرنخ‌ها را دنبال و این شخص را پیدا کند.

با اندکی تجسس مشخص می‌شود این شخص در واقع «کیت بیشاپ» (Kate Bishop) 22 ساله است و می‌خواهد به کسی شبیه به Hawkeye تبدیل شود. این دو در ادامه‌ی سریال با هم همراه خواهند شد. در سریال شاهد برخی درگیری‌های این دو تن، با دشمنانی از گذشته‌ی بارتون خواهیم بود. تم سریال اکشن و کمدی خواهد بود.

در سریال Hawkeye که تریلر آن را تماشا کردید، بازیگران دیگری همچون «ورافارمیگا»، «فرا فی» و «تونی دالتون» بازی کرده‌اند.

پیش از این سریال‌های WandaVision و Loki از دنیای سینمایی مارول ساخته و پخش شده‌اند. همچنین یک سریال با محوریت شخصیت «فالکون»‌ و کاپیتان آمریکا با اسم The Falcon and the Winter Soldier پخش شده است. سریال انیمیشنی What if…? نیز در حال پخش است.

دیزنی مشغول ساخت سریال‌های دیگری از جهان سینمایی مارول هم هست. مثل سریال Moon Knight که در آن «اسکار آیزاک» و «ایتن هاک» بازی می‌کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*