معرفی آیپد مینی 6


امید دلیری 24 شهریور 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

شب گذشته اپل مراسم سالانه ی خود را با محوریت آیفون در 14 سپتامبر برگزار کرد و سری جدید آیفون را معرفی کرد. اما غول فناوری در کنار آیفون های جدید ، آیپد مینی 6 را نیز معرفی کرد. با معرفی کامل تبلت مینی جدید اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

طراحی کاملاٌ جدید و حذف دکمه ی Home

آیپد مینی 6 دارای طراحی کاملاً جدیدی است که دکمه Home را به نفع طراحی تمام صفحه با صفحه نمایش 8.3 اینچی کنار می گذارد. صفحه نمایش دارای رنگ گسترده ، پوشش ضد بازتاب ، 500 نیت روشنایی و True Tone است. تبلت مینی جدید آیفون مجهز به تراشه A15 Bionic می باشد. این تراشه تا 40 درصد پردازش سریعتر و حتی تا 80 درصد قدرت پردازنده گرافیکی بیشتر را نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد.

تراشه ی A15 Bionic

آیپد مینی 6 با تراشه ی جدید A15 Bionic با طراحی فوق العاده کارآمد می باشد که دوام باتری را در تمام طول روز افزایش می دهد. این تبلت مینی حتی سخت ترین کارها را نیز انجام می دهد. از بازی های دارای گرافیک بالا گرفته تا برنامه های حرفه ای که توسط طراحان ، خلبانان ، پزشکان و سایر افراد استفاده می شود. این آیپد با عملکرد قدرتمند و طراحی جمع و جور ، بهترین تبلتی است که کاربران می توانند در هر مکانی از آن استفاده کنند.

پشتیبانی از 5G

برای اولین بار در محصولات آیپد ، آیپد مینی 6 مجهز به فناوری 5G است که عملکرد سریع تری را برای مشتریان با سرعت دانلود تا 3.5Gbps ارائه می دهد. حتی با وجود 5G اپل می گوید باتری این تبلت در کل روز جوابگوی شما خواهد بود. تبلت مینی جدید اپل همچنین به جای درگاه به جای Lightning ، دارای درگاه USB-C  است. این تبلت همچنین دارای حسگر Touch ID است که در دکمه Power تعبیه شده است.

دوربین عقب و جلوی به روز شده

آیپد مینی 6 دارای یک دوربین جلوی جدید با لنز فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی است. این دوربین از قابلیت Center Stage هم پشتیبانی می کند. قابلیتی که در آخرین آیپد Pro معرفی شده هم وجود داشت. این قابلیت به صورت خودکار فرد را هنگام تماس تصویری در مرکز صفحه قرار می دهد. دوربین پشتی نیز دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با فوکوس پیکسل و دیافراگم بزرگتر است.

آیپد مینی 6 با نسل دوم مداد اپل هم سازگار می باشد. این محصول در چهار رنگ مشکی ، سفید ، آبی و صورتی عرضه می شود. قیمت این محصول از 499 دلار شروع می شود و از 24 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*