معرفی آیپد 9


امید دلیری 24 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شب گذشته اپل مراسم سالانه ی خود را با محوریت آیفون در 14 سپتامبر برگزار کرد و سری جدید آیفون را معرفی کرد. اما غول فناوری در کنار آیفون های جدید ، آیپد 9 را نیز معرفی کرد. با معرفی کامل نسل نهم آیپد اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

نسل نهم آیپد اپل

آیپد 9 دارای دوربین جلویی با لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی می باشد. این دوربین از قابلیت Center Stage هم پشتیبانی می کند. قابلیتی که در آخرین آیپد Pro معرفی شده هم وجود داشت. این قابلیت به صورت خودکار فرد را هنگام تماس تصویری در مرکز صفحه قرار می دهد. دوربین عقب این آیپد مجهز به لنز عریض 8 مگاپیکسلی می باشد که تصاویر و فیلم های واضحی را ثبت میکند.

نسل نهام آیپد اپل مجهز به تراشه A13 Bionic می باشد. اپل ادعا می کند که این آیپد جدید تا سه برابر سریعتر از پرفروش ترین تبلت Chromebook و شش برابر سریعتر از پرفروش ترین تبلت های اندرویدی است.

آیپد 9 با سیستم عامل iPadOS 15 عرضه می شود. سیستم عاملی که ویژگی های جدیدی ارائه می دهد. از جمله :

  • طراحی جدید صفحه اصلی با ویجت های یکپارچه و App Library
  • یادداشت برداری سریع در سراسر سیستم با Quick Note
  • ویژگی های جدید برای تماس های FaceTime
  • طراحی مجدد Safari
  • ابزارهای جدید برای کاهش حواس پرتی

آیپد 9 با صفحه نمایش 10.2 اینچی خود ، لذت تماشای فیلم و کارهای گرافیکی را به شما منتقل می کند. اپل می گوید باتری این تبلیت جوابگوی کل روز می باشد. این آیپد جدید از مداد اپل هم پشتیبانی می کند. آیپد 9 برای مشتریان آموزشی 329 دلار یا 299 دلار است. در حالی که مدل مجهز Wi-Fi به همراه cellular از 459 دلار شروع می شود. این آیپد با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت و 256 گیگابایتی در دسترس قرار می گیرد. این محصول از 24 سپتامبر در دسترس خواهد بود. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*