معرفی اپل واچ سری 7


امید دلیری 24 شهریور 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

شب گذشته اپل مراسم سالانه ی خود را با محوریت آیفون در 14 سپتامبر برگزار کرد و سری جدید آیفون را معرفی کرد. اما غول فناوری در کنار آیفون های جدید ، اپل واچ سری 7 را نیز معرفی کرد. با معرفی کامل ساعت هوشمند جدید اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

صفحه نمایش بزرگتر و مقاوم تر

اپل واچ سری 7 دارای طراحی بزرگتر جدید ، صفحه نمایش Retina جدید ، حاشیه های نازک تر ، دوام بهتر باتری ، شارژ سریعتر و موارد دیگر است. همانند شایعه ای مبنی بر تغییر اندازه های اپل واچ ، سری جدید ساعت اپل در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. در حالی که نسل قبلی 40 و 44 میلی متر عرضه شد. ساعت جدید اپل دارای یک بدنه ی جدید است که دارای پایه صاف و گوشه های نرم تر و گردتر است. صفحه نمایش این ساعت از کریستال 50 درصد مقاوم تر در برابر ترک استفاده می کند. اپل می گوید این قوی ترین صفحه نمایش استفاده شده در تمامی ساعت های هوشمند می باشد.

کاهش لبه های صفحه نمایش

سنسور لمسی برای کاهش ضخامت و حاشیه نمایشگر در پنل OLED ادغام شده است. اپل می گوید که نور همه جانبه ظریف با نور شکسته شده در لبه صفحه نمایش برای یکپارچگی بیشتر با قاب ایجاد می شود. اپل واچ سری 7 علاوه بر خوانایی بیشتر و سهولت استفاده ، شامل دو واچ فیس منحصر به فرد Contour و Modular Duo کی باشد. این واچ فیس ها مخصوص ساعت جدید طراحی شده است. اپل می گوید صفحه نمایش را به طور کامل مهندسی کرده است. به این ترتیب توانسته حاشیه های صفحه نمایش را تا 40 درصد کاهش دهد. تقریباً 20 درصد بیشتر از سری 6 و بیش از 50 درصد از سری 3.

شارژ سریعتر

اپل همچنین می گوید صفحه نمایش همیشه روشن اپل واچ سری 7 هنگامی که مچ دست شما به سمت پایین می باشد ، در محیط های داخلی ، 70 درصد روشن تر از نسل قبلی است. ساعت جدید اپل دارای گواهینامه IP6X است که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می کند. همچنین در برابر شنا تا میزان WR50 مقاوم است. اپل می گوید نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت به دلیل معماری شارژ به روز شده و کابل USB-C شارژ سریع ، تا 33 درصد سریعتر از مدل های قبلی شارژ می شود. به این ترتیب در 45 دقیقه از صفر تا 80 درصد شارژ می شود.

رابط کاربری جدید و صفحه کلید QWERTY

از نظر رابط کاربری ، اپل می گوید دکمه ها برای استفاده از صفحه نمایش بزرگتر طراحی شده اند. صفحه کلید QWERTY جدید به شما امکان می دهد با استفاده از QuickPath از حرفی به حرف دیگر حرکت کنید. اپل واچ سری 7 در پنج رنگ آلومینیومی شامل مشکی ، سفید ، آبی ، قرمز و رنگ جدید سبز عرضه می شود. مدل های استیل ضد زنگ در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه می شوند. مدل های تیتانیوم نیز در رنگهای مختلف موجود است.

ساعت جدید اپل همچنین با بندهای قبلی هم سازگار می باشد. Jeff Williams مدیر عامل اپل می گوید: اپل واچ سری 7 پیشرفت های قابل توجهی را نشان می دهد. از بزرگترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش ما ، تا دوام بیشتر و شارژ سریعتر ، بهترین ساعت هوشمند جهان را بهتر از همیشه می کند. قیمت ساعت جدید اپل از 399 دلار شروع می شود و اواخر پاییز در دسترس قرار می گیرد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*