تبلیغ جدید پلی استیشن خبر از ساخته شدن ریمیک Resident Evil 4 می‌دهد


Matin 26 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

جدیدترین تبلیغ تلویزیونی سونی به طور ضمنی خبر ساخته شدن ریمیک Resident Evil 4 و همچنین بازگشت مجموعه کلاسیک Sly Cooper می‌دهد. این تبلیغ پس از پایان رویداد Playstation Showcase پخش شد و باعث ایجاد هیجان و هایپ میان طرفداران شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با سیبو همراه باشید.

رویداد انحصاری سونی به نام Playstation Showcase که از ماه‌ها پیش خبرنگاران خبر برگزاری شدن آن را مخابره می‌کردند. و سونی نیز تلاش زیادی برای دیده شدن آن به خرج داد، هفته پیش برگزار شد. در رویداد نمایش‌های جدید از بازی ‌های معرفی شده و رونمایی از بازی‌های جدید توامان وحود داشت و سونی در جلب رضایت اکثر مخاطبان موفق بود. اکنون که حدود یک هفته از برگزاری این رویداد می‌گذرد مخاطبان همچنان در تلاش هستند تا اطلاعات و جزئیات بیشتری را درباره بازی‌های اکران شده در این رویداد کسب کند. و تبلیغ پایانی Playstation Showcase شاید خواسته مخاطبان را محقق کند.

در تبلیغ تلویزیونی که پس از اتمام مراسم به نمایش درآمده به صورت ضمنی ساخته شدن ریمیک Resident Evil 4 تایید شد. در این تبلیغ روی یک دیوار بزرگ نماد Las Plaga انگل مشهور نسخه چهارم مجموعه به چشم می‌خورد. و با توجه به اینکه این بازی تقریبا روی تمامی پلتفرم‌های ممکن عرضه شده. این می‌توان صرفا خبر از ساخته شدن نسخه ریمیک باشد. کپکام با ریمیک نسخه دوم و تا حدودی نسخه سوم نشان داد در احیای نسخه‌های کلاسیک تبحر پیدا کند. و بدون شک طرفداران نیز از تایید این خبر خوشحال خواهند شد. در این ویدیو تبلیغاتی لوگو Sly Cooper نیز دیده می‌شود. و می‌توان آن را تایید احیای این مجموعه در نظر گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*