بیش از 100 ایموجی جدید به iOS 15 اضافه می شود


امید دلیری 27 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بیش از 100 ایموجی جدید به iOS 15 اضافه می شود. ایموجی های بعدی شامل صورت در حال آب شدن ، صورت خط و خال دار ، فرد حامله و چندین طیف رنگ مختلف پوست می باشند. این صورتک های جالب در به روزرسانی مورد انتظار iOS یعنی iOS 15 که پاییز منتشر می شود ، به Messages آیفون تنوع می بخشد. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

Unicode Consortium هر سال ایموجی های جدیدی را به مشخصات رسمی یونیکد وارد می کند. مشخصات یونیکد 14.0 شامل 37 ایموجی جدید است که شرکت ها در بخش ایموجی خود کپی می کنند. پس از تأیید ایموجی های جدید ، این وظیفه اپل ، گوگل ، فیس بوک و دیگران است که نسخه های ایموجی خود را تهیه کرده و در پلتفرم خود منتشر کنند. اپل اغلب از ایموجی های جدید برای جذب سیستم عامل جدید خود در اوایل عرضه استفاده می کند. بنابراین شاید در iOS 15.1 شاهد اضافه شدن آن ها باشیم یا همین امسال.

ایموجی ها دارای نام ها و توضیحات رسمی هستند. هر کدام دارای یک تصویر نمونه هستند که توسط Emojipedia به عنوان پیش نمایش ارائه شده است. شکلک های اپل معمولاً شبیه نمونه ها هستند اما جزئیات زیادی را در شخصیت ها شامل می شوند. ذوب شدن صورت ، سلام کردن چهره ، فرد باردار ، قلب با دست ، لوبیا ، توپ آینه ای و باتری کم ، تعدادی از شکلک های جدید را تشکیل می دهند. گزینه های دست و برخی از ایموجی های افراد دارای چندین طیف رنگ پوست هستند. بدین معنی که 37 ایموجی جدید می تواند در کل تا 112 تغییر داشته باشد.

هدف Emojipedia هنگام انتخاب ایموجی ، نمایندگی است. نمایندگی از منابع مختلف از جمله تقاضای عمومی. به عنوان مثال ، مردم اغلب درخواست قلب صورتی می کنند که برای نسخه یونیکد 15 در سال 2022 در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*