مدل جدید کیف پول MagSafe اپل از Find My پشتیبانی می کند


امید دلیری 27 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدل جدید کیف پول MagSafe اپل از Find My پشتیبانی می کند. غول فناوری در جریان رویداد California Streaming ، نسخه جدیدی از کیف پول چرم محبوب خود را معرفی کرد. این مدل مجهز به یک ویژگی جدید است. این ویژگی ، پشتیبانی از Find My می باشد. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

کیف پول MagSafe اپل به صورت مغناطیسی به پشت آیفون 12 یا آیفون 13 متصل می شود. اولین مدل این کیف پول هنگام جدا شدن از پشت گوشی ، لرزش ایجاد می کند. اما پس از این که جدا شد دیگر راهی برای ردیابی و پیدا کردن توسط گوشی وجود ندارد. اما مدل جدید کیف پول MagSafe اپل را می توان از طریق اپلیکیشن Find My ردیابی و پیدا کرد. چرا که این مدل پشتیبانی از اپلیکیشن Find My را به خود اضافه کرده است. هنگامی که کیف پول از پشت گوشی جدا شود ، آخرین محل قرارگیری آن در اپلیکیشن Find My نشان داده می شود. به این ترتیب به راحتی می توانید کیف پول خود را ردیابی و پیدا کنید.

مدل جدید کیف پول MagSafe اپل در چندین رنگ در درسترس قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این ویژگی در صورت استفاده از قاب شفاف یا Clear Case عمل نخواهد کرد. همچنین در حال حاضر تبلیغ شده است که مدل جدید حداکثر سه کارت را به طور یکجا نگه می دارد. در غیر این صورت ، طراحی این مدل همانند مدل قبلی با برش در قسمت پشت برای حذف آسان کارت خواهد بود.

مدل جدید کیف پول اپل در رنگ های گیلاسی تیره ، قهوه ای طلایی ، سبز سکویا ، مشکی و ویستریا عرضه می شود. قیمت این محصول 59.99 دلار می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*