هدست Pulse 3D پلی استیشن 5 در رنگ Midnight Black عرضه خواهد شد


Matin 27 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

سونی اعلام کرد که به زودی هدست Pulse 3D را در رنگ Midnight Black عرضه خواهد کرد.

در ادامه این خبر با سیبو همراه باشید. این هدست از زمان عرضه در رنگ سفید در دسترس بود. حال قرار است در ماه اکتبر (اوایل مهر ماه) در رنگ مشکی نیز عرضه شود.

با توجه به حرف‌های سونی رنگ Midnight Black از دو حالت مختلف رنگ سیاه بوجود آمده است. این هدست قرار است رنگ مشابهی با کنترلر مشکلی که در ماه ژوئن عرضه شد داشته باشد.

همینطور اینکه سونی اعلام کرد به روزرسانی جدید پلی استیشن 5 قسمت Equalizer برای این هدست خواهد داشت. این Equalizer سه حالت اصلی به نام‌های Standard، Bass Boost و شوتر خواهد داشت. این 3 حالت در اصل در اپلیکیشن PS4 Headset Companion بوده که حال در کنسول پلی استیشن 5 نیز وجود دارند.

کاربران نیز می‌توانند بنابر سلیقه خود 3 حالت بوجود بیاورند و در مواقع نیاز بین آن‌ها انتخاب کنند. چندی پیش نیز مارک سِرنی طراح سیستم سونی در مورد طریقه کار صدای سه بعدی پلی استیشن 5 صحبت کرد.
هدست Pulse 3D رنگ Midnight Black

طریقه کار این سیستم به وسیله یک موتور به نام Tempest Engine است. این موتور نیز به یک سیستم به نام Head-related Transfer Function (HRTF) متصل است. با این دو مورد هر فرد می‌تواند صدای متفاوتی نسبت به فرد دیگر دریافت کند.

سونی این سیستم HRTF را برای 100 نفر بهینه کرده است. همینطور اینکه در کنسول پلی استیشن 5 نیز 5 حالت برای صدا قرار داده بود. هر کاربر با انتخاب حالت مورد علاقه خود می‌توانست از بازی لذت ببرد.پ
یکی از مواردی که برای برخی آزار دهنده بود رنگ سفید PS5 و وسایل جانبی آن بود.

حال سونی در تلاش است تا با عرضه هدست Pulse 3D به رنگ Midnight Black افرادی که از رنگ پلی استیشن 5 خوششان نمی‌آید را نیز راضی کند. امیدواریم در چند سال آینده شاهد PS5 به رنگ مشکی باشیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*