همه چیزهایی که درباره فصل 8 چپتر 2 فورتنایت می‌دانیم


Matin 28 شهریور 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل 8 از چپتر 2 فورتنایت رسیده است و این فصل به صورت رسمی، «فصل هشتم فورتنایت: مکعب» نامیده شده است که اوضاع را از زمان هجوم فضایی‌ها نیز عجیب‌تر می‌کند. اگر یک کوین (Kevin the cube) زیاد بود پس از دیدن این فصل غافلگیر خواهید شد.

مثل همیشه یک فصل جدید در فورتنایت یعنی تعداد زیادی چیز برای یادگیری خواهید داشت. مثل این‌که چه چیزهایی در بتل‌پس وجود دارد یا چه سلاح‌هایی حذف و چه سلاح‌هایی اضافه شده‌اند. و یا نقشه جدید چه شکلی خواهد بود. شما می‌توانید انتظار تغییرات اساسی داشته باشید. هر فصل همچنین یک مکانیسم جدید و خاص به بازی اضافه می‌شود. ما همه‌ی این چیزها را برای شما توضیح خواهیم داد تا با برتری بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان فصل 8 فورتنایت را شروع کنید.

چه چیزهایی در فصل 8 فورتنایت جدید است؟

با توجه به تخریب سفینه مادر که در حین عملیات Operation: Sky Fire اتفاق افتاد، جزیره باز هم تغییرات قابل توجهی داشته است. مکعب‌هایی به شکل کوین در سراسر نقشه دیده می‌شوند، در بعضی از مکان‌ها، بازیکنان Sideways Anomaly هایی پیدا خواهند کرد. که دروازه‌ای‌ست به یک دنیای موازی که توسط هیولاهایی به نام Sideways تسخیر شده است و اگر بتوانید زنده بمانید به شما لوت ویژه و سلاح‌های خاصی خواهد داد.

در پشت این داستان، مناطق Sideways مکان‌هایی هستند که به این هیولاها اجازه می‌دهند از این طریق وارد دنیای جزیره فورتنایت بشوند. این مناطق Sideways در هر بازی جابجا خواهند شد، درست مثل فصل گذشته که مکان مهاجم‌های فضایی در هر بازی تغییر پیدا می‌کرد.

بازیکنان می‌توانند برای جنگ با این مکعب‌های مرموز داوطلب بشوند و با اهدا کردن طلا می‌توانند دفاع جدیدی ایجاد کنند، سلاح‌ها را به بازی برگردانند و در طول فصل جزیره ترمیم کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند چالش‌های دسته جمعی را قبول کنند که هرچه تیم بزرگ‌تر باشد جوایز بهتری نیز دریافت خواهند کرد. در حالی که فصل هفتم تبعیت عموم را به دو دسته‌ی فضایی‌ها و IOها تقسیم کرد، فصل هشتم همه‌ی جمعیت را برای مقابله با یک تهدید خارجی یعنی مکعب‌ها، متحد خواهد کرد.

چه چیزهایی در بتل‌پس فصل هشتم فورتنایت وجود دارد؟

یک فصل جدید فورتنایت یعنی کارکترهای جدید بتل‌پس. همان‌طور که مرسوم است، فصل هشتم فورتنایت شامل هشت کارکتر دیگر است که می‌توانید آن‌ها را باز و به سلیقه خود تزئین کنید. البته انتظار می‌رود اسکین‌های اضافی دیگری نیز در هفته‌های آینده معرفی شود. در ادامه باید اضافه کنیم که در لول صدم بتل‌پس فصل هشتم شما اسکین Carnage از مارول را پیدا خواهید کرد و همچنین کارکتر مبهم هشتم که در تاریخ بیست و هشتم اکتبر معرفی خواهد شد.

تغییرات نقشه در این فصل

تغییرات نقشه فورتنایت فصل 8 چپتر 2

در فصل جدید جزیره آپولو توسط مکعب‌های هشیاری که قبلا نیروی سفینه مادر فضایی‌ها را تامین می‌کردند، تسخیر شده است. حالا که سفینه مادر بر روی جزیره سقوط کرده‌ است. این مکعب‌ها در سراسر نقشه پراکنده شده‌اند و ریفت‌هایی (Rifts) به The Sideways، یک دنیای موازی که با هیولاها پر شده است باز کرده‌اند. در مرور کلی ما بر روی تغییرات نقشه فصل هشتم فورتنایت، ما هر چیزی که شما درباره‌ی مناطق Sideways، Sideways Anomalies، Turret Stations و… نیاز دارید بدانید را به شما توضیح خواهیم داد.

مکان NPCهای فصل هشتم فورتنایت

از فصل پنجم که معرفی شده‌اند، NPCها برای چهارمین فصل متوالی به بازی برگشته‌اند و ممکن است به یک بخش دائمی تبدیل شده باشند. جزیره در حال حاضر میزبان چندین NPC هستو مثل همیشه می‌توانیم انتظار اضافه شدن NPCهای بیشتری نیز در طول فصل داشته باشیم. چالش‌های چند نفره در این فصل تازه اضافه شده‌اند که با قبول کردن آن‌ها از NPCها و تکمیل کردن‌شان تمام اعضای تیم‌تان پاداش دریافت خواهند کرد.

بطری‌های رنگ و قطرات رنگین‌کمانی فصل هشتم فورتنایت

اگر فصل قبل هر هفته مشتاقانه به دنبال Artifactهای فضایی بوده‌اید، از بطری‌های رنگ این فصل نیز لذت خواهید برد. بتل‌پس این فصل شامل یک کارکتر دیگر با قابلیت شخصی‌سازی است که Toona Fish نام دارد و برای باز کردن قابلیت‌های شخصی‌سازی آن شما به جمع کردن بطری‌های رنگ نیاز دارید که در مکان‌های مشخصی قرار گرفته‌اند.

سلاح‌های این فصل

سلاح های بازی فورتنایت فصل 8 چپتر 2

در فصل 8 فورتنایت بازیکنان سلاح‌هایی که قبلا دیده نشده بودند را از مناطق Sideways به جزیره خواهند آورند. شما می‌توانید به وسیله Cube Monsterها آن‌ها را ارتقا دهید یا اینکه توسط Nuts and Bolts آن‌ها را به سلاح‌های حذف شده تبدیل کنید.

چه زمانی فصل 8 فورتنایت به پایان می‌رسد؟

درست است که این فصل تازه شروع شده است اما بد نیست بدانیم چه مدت ادامه خواهد داشت. بر اساس منوی بتل‌پس بازی، این فصل تا پنجم دسامبر ادامه خواهد داشت که یعنی فصل نهم باید دوشنبه ششم دسامبر 2021 شروع بشود. مثل همیشه ممکن است تغییراتی ایجاد شود. اما تا زمانی که اخبار جدیدی منتشر نشده‌ است، با اطمینان خوبی می‌توان گفت که فصل نهم درست قبل از تعطیلات سال جدید میلادی منتشر خواهد شد.

این نقشه جنگ‌زده بیان‌گر این است که قرار است فصل پر جنب و جوشی باشد. ما اخبار جدید را برای شما پوشش خواهیم داد، پس آماده باشید تا به همراه همه‌ی جامعه‌ی فورتنایت از جزیره در مقابل مکعب‌ها محافظت کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*