اپل نگاه اولیه ی سریال Foundation را یک هفته قبل از انتشار آن منتشر کرد


امید دلیری 28 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل نگاه اولیه ی سریال Foundation را یک هفته قبل از انتشار آن منتشر کرد. این سریال درام علمی-تخیلی +Apple TV هفته آینده پخش می شود. اما پیش از انتشار ، نگاه اولیه ی این سریال با تفسیر نویسنده ی این سریال David S. Goyer و بازیگران منتشر شده است.

اپل سریال Foundation را بزرگترین اثر علمی تخیلی تمام دوران می نامد. سریالی که آماده پخش در 24 سپتامبر در اپل تی وی است. برنامه بلند پروازانه ی +Apple TV این است که سریال نمادین Issac Asimov را برای اولین بار به روی پرده بیاورد. نگاه اولیه ی این سریال تکه هایی از پیش نمایش ها و تیزرهای دیگر را نشان می دهد. نویسنده ی این سریال یعنی David S. Goyer و بازیگران Jared Harris ، Leah Harvey ، Lee Pace و Lou Llobell این پیش نمایش ها و تیزر ها را تفسیر کرده اند.

نگاه اولیه ی منتشر شده ، علاقه مندان به ژانر علمی-تخیلی را بیش از پیش مشتاق تماشای سریال Foundation کرده است. سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. این سریال که مدتها انتظار آن را می کشید ، گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند. این سریال توسط Josh Friedman و David S. Goyer نوشته شده است. این دو علاوه بر نویسندگی ، به عنوان تهیه کنندگان این سریال هم فعالیت می کنند. از ستارگان این سریال می توان Jared Harris و Lee Pace را نام برد. Jared Harris به تازگی در سریال Chernobyl حضور داشته است. Lee Pace هم در سریال Halt and Catch Fire حضور داشته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*