بازی های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز


Matin 28 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

در لیست بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک گیمز، ما نگاهی به تمامی بازی‌های رایگان این شرکت می‌اندازیم. همینطور اینکه به تعدادی از سوالات پرتکرار در این متن جواب خواهیم داشت.

در این مدت که فروشگاه اپیک راه اندازی شده است. این شرکت برای افزایش خریداران، هر هفته یک بازی را رایگان می‌کند. البته حالت‌های خاصی هم مثل تعطیلات کریسمس وجود دارد که هرروز یک بازی را رایگان می‌کند. به هر حال این شرکت تمام تلاش خود را برای رقابت با استیم می‌کند تا به فروشگاه پیش فرض برای پی سی تبدیل شود. حال بیایید نگاهی به سؤالات متداول بیاندازیم.

سؤالات متداول در مورد بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک

در ادامه هر چه نیاز است در مورد بازی رایگان فروشگاه اپیک در هر هفته بدانید آمده است. پیش از این‌که از بازی رایگان اپیک گیمز در این هفته آگاه شوید، این بخش را بخوانید تا بعدا در اضافه کردن بازی رایگان برای خود دچار مشکل نشوید.

آیا نیاز است تا این بازی را نصب کنیم؟

خیر. نیازی به نصب بازی لزوماً نیست. شما تنها پروسه خرید را پیش می‌روید و می‌توانید برای همیشه آن را در Library خود داشته باشید. اگر خواستید بعداً بازی را نصب کنید.

چند وقت یکبار بازی‌ها رایگان می‌شوند؟

معمولاً هر هفته این اتفاق می‌افتد. زمانی که رایگان بودن یک بازی مشخص می‌شود، بازی رایگان هفته آینده هم مشخص خواهد شد. البته ممکن است این فروشگاه وقایع خاصی را در نظر بگیرد. برای مثال در زمستان 12 روز پشت سر هم هرروز یک بازی را رایگان کرد.

آیا این بازی‌ها همیشه رایگان هستند؟

بله. این بازی‌ها اگر شما در زمان مورد نظر که مجانی است آن‌ها را خریداری کنید، تا همیشه برای شما رایگان خواهند بود. شما تنها نیاز دارید تا به صفحه بازی در فروشگاه رفته و روی گزینه Purchase کلیک کنید. در این حالت این بازی تا همیشه در Library شما برای نصب آماده خواهد بود.

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در هفته آینده: Aven Colony

اطلاعات این بازی در 2 مهر منتشر خواهد شد.

اپیک در برابر استیم

در بین این دو شرکت رقابت زیادی سر فضای بازی‌ها است. شرکت اپیک به بازیسازان پیشنهاد داده که درصد کمتری دریافت خواهد کرد اگر بازی را تنها روی فروشگاه آن‌ منتشر کنند. به این معنا که این بازی‌ها روی استیم در دسترس نخواهند بود. این اتفاق باعث عصبانیت بسیاری از افراد شده که می‌خواهند بازی در همه فروشگاه‌ها باشند. مخصوصاً اینکه بسیاری از آن‌ها از استیم به مدت طولانی استفاده می‌کردند.

اما فروشگاه اپیک هم مشکلات زیادی دارد. برای مثال جایی برای بررسی و دیدن تجربیات مردم در مورد بازی وجود ندارد. خیلی از اوقات افراد برای دریافت بازی‌های رایگان به فروشگاه استیم رفته تا نقد‌های آن را بخوانند.

بازی رایگان این هفته: Speed Brawl, Tharsis

Speed Brawl: این بازی دو بعدی و به سبک مسابقه‌ای و مبارزه‌ای است. شما آن باید سرعت خود را حفظ کرده و محکم به دشمن خود ضربه بزنید. سبک مبارزه خود را بیابید و تیم خود را بسازید تا بتوانید به بهترین نحو مبارزه کرده و نتیجه بگیرید.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

Tharsis: این بازی به سبک استراتژی و نوبتی است. در این بازی تاس وجود دارد که هیجان آن را چند برابر می‌کند. شما در اولین مأموریت انسان به مریخ قرار داشته که با یک طوفان Micrometeroid روبرو شده‌اند.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

بازی رایگان هفته گذشته: Nioh The Complete Edition, Sheltered

Nioh The Complete Edition: نیوه را می‌توان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ساخته شده نام برد. شما در این بازی با هیولاهای متفاوتی روبرو شده که شکست دادن آن‌ها کار اصلاً راحتی نیست. در نقش یک سامورایی بازی کنید که به دنبال سرنوشت خود در این دنیای سخت و خشن است.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

Sheltered: این بازی یک نوع بازی احساسی آخرالزمانی است. شما باید پس از اتفاقاتی که افتاده خانواده خود را مدیریت کرده و در دنیای این بازی دوام بیاورید. داستان خوب به همراه گیم‌پلی جالب شما را مجذوب این بازی خواهد کرد.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

 

بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک در گذشته

Yoku’s Island Express

Saints Row The Third Remastered

Automachef

Void Bastards

Yooka-Laylee

Rebel Galaxy

Minit

A Plague Tale Innocence

Mothergunship

Train sim world 2

Defense Grid: The Awakening

Verdun

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*