در Remake بازی Dead Space نکرومورف ها را بهتر تیکه تیکه کنید


Matin 28 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت الکترونیک آرتز در ماه جولای تأیید کرد که ریبوت بازی Dead Space در حال ساخت است. این بازی سبک ترسناک و علمی تخیلی توسط EA Motive ساخته خواهد شد. طبق اخباری که گفته شده این بازی قرار است به طور کامل از نو ساخته شود. از لحاظ گرافیکی نیز قرار است پیشرفت بسیاری داشته و داستانی جدید اما مشابه با سری اصلی داشته باشد. چندی پیش ما توانستیم نگاهی به آنچه که استودیو در نظر دارد بیندازیم. با وجود اینکه این بازی در مراحل اولیه ساخت است اما بسیار به نظر خوب می‌رسد.

به طور کلی هسته مکانیک Dead Space به حالت تکه تکه کردن دشمنان است. حال ریبوت بازی Dead Space نیز از همان مکانیک استفاده خواهد کرد. اما بسیار دقیق‌تر خواهد بود. به طوری که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بسیار دقیق دشمنان خود را نابود کنند.

کارگردان این بازی به نام Roman Camposoriola می‌گوید:

تکنولوژی تخریب بدن چیزی است که ما درحال ساخت آن هستیم. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا گوشت را از استخوان دشمنتان جدا کنید. با اینکار شما نه تنها آن حس زننده را خواهید داشت بلکه می‌توانید میزان آسیب اسلحه خودتان را نیز بررسی کنید. این که ببینیم دشمن ما چقدر جان دارد و آیا اسلحه ما خوب عمل می‌کند، با این مکانیسم به نظر جالب می‌رسد.

از همان ابتدا کاملاً مشخص است که این بازی یک Dead Space است. اما از عرضه این سری حدود 13 سال می‌گذرد. پس قطعاً جلوه‌های بصری آن ارتقاء بسیاری داشته است. حتی در همین اوایل کار نیز به شدت این بازی نسبت به قبل بهبود داشته است.

Dead Space

تصویری از تفاوت گرافیکی میان بازی قدیمی و جدید

کارگردان این بازی با دقت بیشتری اثر Plasma Cutter را روی پوست و استخوان بررسی کرد.

Motive اطلاعات بیشتری در مورد کارکتر اصلی Dead Space به نام Isaac Clarke نیز منتشر کرد. یکی از این اطلاعات این بود که کلارک تنها در دو شرایط صحبت خواهد کرد. اولی اینکه اگر با او کسی حرف بزند. دوم در شرایطی که اگر چیزی نگوید عجیب به نظر می‌رسد. همینطور اینکه Motive صداگذار اصلی این کارکتر به نام Gunner Wright را بازگردانده است. او قبلاً در Dead Space 2 و 3 این نقش را صداگذاری کرده بود.

ریبوت بازی Dead Space همچنان در مراحل اولیه ساخت است. این بازی همچنان راه طولانی‌ برای بهبود دارد.

تهیه کننده اصلی Dead Space می‌گوید:

ما به این دلیل اطلاعات را عرضه کردیم تا جا برای گفت و گو وجود داشته باشد. من اگر بخواهم صادق باشم این یک تریلر از گیم‌پلی نیست.

اما همین نگاه اولیه نیز بسیار طرفداران را برای این بازی شوق زده کرد. گرافیک بهتر به همراه داستانی نسبتاً جدید چیزی است که باعث تعجب و هیجان بسیاری از طرفداران شده است. اما اینطور که به نظر می‌رسد باید چند سال دیگر تا عرضه این بازی صبر کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*