مجله ی تایم به Tim Cook لقب تایتان را در فهرست افراد تأثیر گذار داده است


امید دلیری 29 شهریور 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

مجله ی تایم به Tim Cook لقب تایتان را در فهرست افراد تأثیرگذار داده است. مدیرعامل اپل در فهرست 100 نفر از افراد با نفوذ و تأثیرگذار سال 2021 در این مجله قرار گرفت. اما علاوه بر این ، مجله ی تایم او را در فهرست 10 نفر دیگر در رده ی تایتان (titan) قرار داده است. تایتان نام یکی از نژادهای ایزدان در اساطیر یونانی است. تایتان ها ایزدانی نامیرا و نیرومند بودند که در دوران طلایی قبل از المپ‌نشینان بر زمین فرمانروایی می‌کردند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مدیرعامل تأثیرگذار اپل

Tim Cook در فهرست 99 نفر دیگر از بازرگانان ، ورزشکاران ، هنرمندان ، موسیقیدانان و مقامات دولتی دیگر قرار گرفته است. جایگاه Tim Cook توسط Phil Knight ، بنیانگذار و رئیس برجسته ی برند Nike نوشته شده است. او فرایند تصمیم گیری قبل از افزودن مدیرعامل اپل به هیئت مدیره نایک را توضیح داده است :

در سال 2005 ، هنگامی که ما برای اولین بار با Tim Cook در مورد عضویت در هیئت مدیره نایک صحبت کردیم ، امیدوار بودیم که یک تصمیم گیرنده خوب به تیم اضافه شود. در مدت کوتاهی ، او خود را به عنوان مردی با قضاوت عالی ثابت کرد. مردی که می تواند بصورت تاکتیکی و استراتژیک در صنعتی بسیار متفاوت از صنعت خود فکر کند. او همچنین ارزشمندترین ویژگی هر رهبر در هر زمینه ای را ارائه داد ، خِرَد.

Phil Knight در ادامه گفت که علاوه بر هوش Tim Cook ، برخی از ویژگی های متمایز او شامل شخصیت ، شفقت و شجاعت است. او همچنین از نحوه عملکرد Tim Cook در انتقال مدیر عاملی اپل از استیو جابز به او تمجید کرد. او همچنین اشاره کرد که قیمت سهام اپل از آن زمان تا کنون 1000 درصد افزایش یافته است. این امر غول فناوری کوپرتینو را به با ارزش ترین شرکت جهان تبدیل کرده است.

از دیگر افراد رده ی تایتان می توان به Simone Biles ، Shonda Rhimes ، Tom Brady ، Timbaland ، Swiss Beatz و Luiza Trajano اشاره کرد. این اولین بار نیست که Tim Cook در فهرست افراد با نفوذ و تأثیر گذار مجله ی تایمز قرار می گیرد. او در سال های 2012 ، 2015 و 2016 نیز در این لیست قرار گرفته بود. انجام داد. این مجله اوایل امسال اپل را به عنوان رهبر در فهرست تأثیرگذارترین شرکت های جهان معرفی کرده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*