معرفی همه ی مپ های بازی بتلفیلد 2042


Matin 29 شهریور 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

مکانیک و گیم‌پلی شاید مهم‌ترین شاخصه برای بازی‌های شوتر باشند اما تنها یک چیز است که بازیکنان را به بازی جلب می‌کند. آن هم نقشه‌های موجود در بازی است. عناوینی مثل بتلفیلد 2042 دارای مکان‌های بسیار زیبایی هستند که اکثراً از مناطق واقعی الهام گرفته شده‌اند. همین کار باعث ایجاد حس واقعی در بازی است. با وجود اینکه بیشتر بازی‌های triple-A زمان زیادی روی نقشه‌ می‌گذارند. اما مپ های بتلفیلد 2042 سطح را چند مرحله بالاتر می‌برند. این کاملاً منطقی است که شما علاقه به گشت و گذار در بازی داشته باشید. طراحی زیبای مناطق همواره در سری بتلفیلد وجود داشته و 2042 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مانند دیگر موارد این فرنچایز، مپ های بتلفیلد بسیار خیره کننده هستند. البته امکان دارد که تعداد نقشه‌های آن در زمان عرضه کم باشد. به احتمال زیاد EA با عرضه بسته‌های الحاقی این مشکل را برطرف خواهد کرد. شما همواره می‌توانید تعدادی ویدئو ببینید تا یک کمک اولیه برای بازی به شما بکند. ولی بهترین راه برای درک کامل این مپ‌ها بازی کردن آن‌ها است.

با توجه به حالتی که انتخاب کنید، کم کم تمام این نقشه‌ها را می‌گردید. بعضی از قسمت‌ها نیز بسته خواهد بود. تنها راه بازکردن این موارد پیش رفتن و امتحان تمام حالت‌های بتلفیلد است. به این معنا که شما باید مدام با شرایط مختلف کنار بیایید. چالش بازی‌های بتلفیلد نیز همین مورد است.

حال با تمام مپ های بتلفیلد 2042 با سیبو همراه باشید.

Breakaway

Breakaway به احتمال زیاد بزرگ‌ترین مپ بازی بتلفیلد 2042 در زمان عرضه است. این نقشه در یک کوهستان قطبی قرار دارد و شما نیاز به یک وسیله نقلیه خواهید داشت. به دلیل اینکه راه رفتن در این نقشه دشوار بوده و بسیاری از هیجان بازی را از دست می‌دهید.

تصویری از این نقشه در بازی بتلفیلد

مراقب انبارهای سوخت باشید به دلیل اینکه اگر منفجر شوند یک آتش دائمی بوجود می‌آورند.

Discarded

Discarded یکی از مپ های خاص بتلفیلد 2042 است. بیشتر این منطقه را کشتی‌های مخروبه تشکیل می‌دهد. پس شما جای بسیاری برای پناه گرفتن دارید.

نگاهی به این مپ جالب بتلفیلد

این نقشه در هند جریان دارد و شما در حال مبارزه میان این کشتی‌ها هستید. این اتفاق هم به این دلیل است که ارتفاع آب‌های سطحی پایین آمده است. تقریباً تمام این کشتی‌ها تکه تکه شده‌اند. به این معنا که شما جای بسیاری برای پنهان شدن و پناه گرفتن دارید. از طرفی هیجان مبارزه چندین برابر می‌شود.

Hourglass

این مپ در قطر جریان دارد. شما در شهری هستید که به دلیل بیابان‌زایی از بین رفته است. شما در کنار مبارزه باید در طوفان‌های شن دوام بیاورید. همین اتفاق باعث می‌شود تا شما نتوانید به خوبی دشمنان خود را ببینید.  اما اگر به جنگ تن به تن علاقه دارید، این مپ مخصوص شماست. به دلیل اینکه می‌توانید به راحتی به دشمن خود نزدیک شده و او را از بین ببرید.

نگاهی به این مپ متفاوت از این بازی

Kaleidoscope

اکثر نقشه‌های آخرالزمانی حس عجیبی را به بازیکنان می‌دهند. از طرفی نقشه‌هایی با آسمان خراش‌های بسیار و معماری مدرن حس بسیار آشنایی را به بازیکنان می‌دهند.

نگاهی به آسمان خراش‌های داخل این مپ

Kaleidoscope در کره جنوبی جریان دارد. شما خود را در یک مرکز شهر یافته که در میان آن رود می‌گذرد. شما باید مراقب گردبادها باشید. به دلیل اینکه آن‌ها می‌توانند وسایل نقلیه را جابجا و حتی پرتاب کنند. این وسایل نقلیه در حال پرواز می‌توانند آسیب بسیاری به بازیکنان بزنند. هیچ کس هم دوست ندارد توسط یک تانک که سرنشین ندارد، کشته شود!

Manifest

هیچ بازی بتلفیلدی بدون یک مپ در شب کامل نمی‌شود. Manifest در یک انبار روباز در سنگاپور جریان دارد. بازیکنان باید روی نور مهتاب برای یافتن دشمنانشان حساب کنند.

نگاهی کوتاه به این نقشه

شما تعداد زیادی راهرو باز در اینجا پیدا می‌کنید. برخی از محفظه‌های داخل این مپ نیز توسط یک جرثقیل جابجا می‌شوند. این اتفاق سوپرایز جالبی در این نقشه است.

Orbital

بیشتر محل‌های پرتاب موشک برای عموم باز است. مردم می‌توانند پرتاب یک سفینه را ببینند که موفقیت آمیز بوده و از آن لذت ببرند. اما در Orbital وضعیت فرق می‌کند. شما شاهد یک پرتاب موشک خواهید بود که فاجعه بار است.

تصویری از این موشک را مشاهده می‌کنید

این نقشه در French Guiana واقع است. شما باید در آن پرتاب یک موشک را کنترل کنید. در حالی که دیگر مپ های تلفیلد 2042 دارای تغییر آب و هوا برای هیجان‌انگیز کردن بازی هستند. Orbital ممکن است تمام بازیکنان را با یک اشتباه در پرتاب موشک از بین ببرد.

Renewal

یکی دیگر از مپ های بتلفیلد که روی کویر تمرکز دارد، Renewal است. اما این محل یک فرقی با دیگر موارد دارد. این مپ در مصر واقع است. همینطور اینکه در میان این نقشه شما شاهد یک دیوار غول آسا هستید که محل زراعت انسانی را از کویر جدا می‌کند.

دو بخش این مپ را مشاهده می‌کنید.

شما در انواع بسیاری از مبارزه را تجربه خواهید کرد. همین باعث می‌شود تا این نقشه یکی از متنوع‌ترین مپ های بتلفیلد 2042 باشد.

علاوه بر این موارد بازیکنان می‌توانند تعدادی از مپ‌های بازی‌های بتلفیلد قدیمی را نیز از طریق Portal تجربه کنند. برای مثال Battle of the Bulge در بازی بتلفیلد 1942 یا Arica Harbor بازی Bad Company 2 و تعدادی دیگر از این نقشه‌ها در این بازی حضور خواهند داشت. البته هنوز مشخص نیست که آیا قرار است مپ‌های قدیمی دیگر به این بازی اضافه شوند یا نه.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*