تاریخ عرضه Early Access بازی Battlefield 2042 اعلام شد


Matin 29 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

با تاخیر در عرضه بازی Battlefield 2042 و اعلام انتشار آن در 19 نوامبر (28 آبان) گمانه‌زنی هایی برای تاخیر در عرضه نسخه بتا آن نیز ایجاد شده است. فریمن، مدیر ارشد این بازی در توییتر درباره این موضوض توضیح داد. به گفته او دسترسی زودهنگام (Early Access) بازی بتلفیلد 2042 یک هفته زودتر، یعنی 12 نوامبر عرضه خواهد شد.

دسترسی زودهنگام به کاربرانی که بتلفیلد 2042 را پیش خرید کرده اند اجازه تجربه نسخه‌های گلد و آلتیمیت را یک هفته زودتر می‌دهد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه بتا عمومی بازی Battlefield 2042 اعلام نشده است. اما شایعه‌ها حاکی از آن اند که این نسخه بازی اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر در دسترس خواهد بود.

فریمن در پیامی اعلام کرد:

با تشکر از همه کسانی که با پیام‌هایشان در 12 ساعت گذشته ما را حمایت کرده اند. ما عمیقا قدردان این پیام‌های شما هستیم.

من همچنان که به 19 نوامبر نزدیک می‌شویم به پرسش‌های شما پاسخ خواهم داد.

دسترسی زودهنگام بازی بتلفیلد 2042، 12 نوامبر موجود خواهد بود.

 

بازی بتلفیلد 2042 در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد. روند بازی در حالت خاصی از سیاره زمین رقم می‌خورد. وقتی که زمین توسط جنگ‌ها به ویرانی کشیده شده و تغییرات اقلیمی نیز وجود دارد. طوفان‌های فاجعه‌باری در میان میدان جنگ متشکل از 128 نفر وجود خواهد داشت. بازی بتلفیلد 2042 فقط حالت مولتی پلیر خواهد داشت و مودهای Conquest و Breakthrough در بازی موجود خواهد بود. همچنین مود جدیدی با عنوان Hazard Zone به بازی اضافه شده است. قابلیت جدیدی که به بازی اضافه شده است Battlefield Portal نام دارد. این قابلیت به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که مسابقه‌هایی شخصی سازی شده یا کاستوم را بسازند. درواقع خود بازیکن انتخاب می‌کند چه وسیله‌هایی، چه نقشه‌ای و چه سلاحی در بازی وجود داشته باشد.

بازی Battlefield 2042 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس و PC موجود خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*