با قابلیت Double Tap کنترلر XBox راحت بین دو دستگاه اخیر جابجا شوید


Matin 30 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

به زودی قابلیت Double Tap به کنترلر های ایکس باکس وان اضافه خواهد شد. شما با دوبار فشردن دکمه اتصال کنترلر ایکس باکس می‌توانید بین دو دستگاه اخیر جابجا شوید. این قابلیت قبلاً تنها روی کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس و اس وجود داشت.

اینطور که James Shield، رئیس بخش برنامه ریزی در ایکس باکس، گفته این قابلیت قرار است به وسیله یک به روزرسانی به برخی از کنترلرهای ایکس باکس وان بیاید. این موارد شامل؛ کنترلر ایکس باکس وان با بلوتوث، الیت سری 2 و Adaptive Contorller است.

دوبار فشردن این دکمه باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید بین کنسول، پی‌سی و گوشی موبایل جابجا شوید. در حال حاضر این قابلیت به گونه‌ای است که شما با نگه داشتن این دکمه به پی‌سی متصل شده و با دوبار فشردن به ایکس باکس باز می‌گردید. حال با عرضه قابلیت Double Tap برای کنترلر ایکس باکس کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. علاوه بر اینکه این قابلیت برای کنترلرهای قدیمی‌تر نیز عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که این قابلیت در یک نسخه آلفا در دست برخی کاربران قرار گرفت. نظر آن‌ها درباره آن بسیار مثبت بوده و همگی اعتقاد داشتند که جابجایی بین دو دستگاه را بسیار آسان کرده است.

علاوه بر قابلیت Double Tap کنترلر ایکس باکس!

این به روزرسانی نسخه آلفا چند مورد جدید نیز به دستگاه اضافه کرد. از این موارد می‌توان به حالت Low Energy Bluetooth اشاره کرد. این قابلیت تجربه بهتری از اتصال به دستگاه‌های مختلف را به شما ارائه خواهد داد. به این معنا که زمانی که شما متصل شوید کنترلر به یاد خواهد داشت که میزبان یک دستگاه بلوتوثی بوده یا یک دستگاه ایکس باکس.

همینطور اینکه قرار است Dynamic Latency نیز در این به روزرسانی عرضه شود. با اینکار شما یک تجربه گیمینگ بسیار روان‌تر و با تأخیر بسیار کم خواهید داشت.

مایکروسافت اطلاعات خاصی از زمان عرضه رسمی این به روزرسانی اعلام نکرد. اینطور که انتظار می‌رود این به روزرسانی به زودی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*