اپل اولین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را منتشر کرد


امید دلیری 31 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را منتشر کرد. درست پس از اتمام مراحل آزمایشی مهم نسخه ی قبلی ، اپل این فرایند را بار دیگر آغاز کرده است. غول فناوری اولین نسخه های آزمایشی iOS 15.1 ، iPadOS 15.1 ، watchOS 8.1 و tvOS 15.1 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

اپل اولین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

این نسخه های آزمایشی بلافاصله پس از انتشار عمومی نسخه های 15 منتشر شده اند. اولین نسخه های آزمایشی iOS و iPadOS 15.1 دارای شماره ساخت 19B5042h می باشند. در حالی که اولین نسخه آزمایشی tvOS 15 دارای شماره ساخت 19J5542e می باشد. اولین نسخه آزمایشی watchOS 8.1 دارای شماره ساخت 19R5541f می باشد. دقیقاً مشخص نیست که اپل در این نسخه های آزمایشی جدید چه ویژگی های جدیدی را قرار داده است. اما به احتمال زیاد شامل بهبودها و رفع اشکالات می باشند.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*