Photo Mode بازی Kena: Bridge of Spirits معرفی شد


Matin 31 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

با توجه به عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits در روز 21 سپتامبر (30 شهریور) قابلیت جذابی برای این بازی معرفی شده است. این قابلیت فوتو مود نام دارد که در بازی kena، کمی متفاوت تر از بازی‌های دیگر خواهد بود.

قابلیت Photo Mode (حالت عکس‌برداری)

شما می‌توانید حالت فوتو مود بازی Kena را در هر لحظه از ماجراجویی خود امتحان کرده و از خلق تصاویر زیبا لذت ببرید. در لحظه‌ای که بر روی حالت photo mode کلیک می‌کنید کاراکترها در هر حالتی که باشند متوقف می‌شوند. با انتخاب گزینه resume action دوباره آن‌ها از حالت توقف در خواهند آمد. همچنان که شما زاویه عکس گرفتن خود را تغییر می‌دهید؛ توجه آن‌ها به دوربین فرضی شما خواهد بود! آن‌ها دوربین را دنبال می‌کنند تا شما به زاویه دلخواه خود برسید.

قسمت هیجان‌انگیز این حالت، گزینه CHEESE است! هنگامی که شما زاویه دلخواه خود را انتخاب کردید؛ شما گزینه‌ای خواهید داشت که با کلیک بر روی آن، کاراکتر شما حرکت معروف CHEESE در عکاسی را اجرا می‌کند. همچنین ژست خاصی را هم خواهد گرفت. بیشتر کاراکترهای بازی ژست‌های متفاوتی دارند. پس فراموش نکنید که ژست‌های مختلف تمام کاراکترها را امتحان کنید. همچنین این ژست‌ها یک روش خاص برای شناخت بیشتر کاراکتر خواهد بود!

این شکل از عملکرد فوتو مود بازی Kena یک المان سرگرم کننده برای بازیکنان خواهد بود. اما علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی آن، استفاده از فوتو مود در کمک به شخصیت پردازی کاراکترها از نکات جالب توجه این بازی است.

حین توسعه بازی، بیشتر تمرکز ما بر روی صحنه‌ها و انیمین‌های چشم‌نواز بازی و لحظات داستانی پویای آن بود. اما در آخر، می‌خواستیم کاراکترها را نیز بیشتر بشناسیم. شخصیت آن‌ها در اوقات فراغتشان چیست؟ آیا آن‌ها خجالتی تر اند یا نه؟ امیدواریم این شکل از استفاده فوتو مود در بازی Kena بتواند به ارتباط هرچه بیشتر شما با کاراکترهای بازی کمک کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*