حالت تمرینی Halo Infinite برای 2 روز در دسترس خواهد بود


Matin 1 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه بتای Halo Infinite آغاز خواهد شد. اما این نسخه آزمایشی بازه زمانی بسیار کوتاهی دارد. با اینحال در این نسخه آزمایشی حالت تمرینی Halo Infinite نیز وجود دارد. این نسخه آزمایشی با تمام ویژگی‌هایش تنها برای 2 روز در دسترس خواهد بود.

حالت تمرینی Halo Infinite یکی از 3 حالت موجود در بخش Halo Infinite Academy است. بخش دیگر نیز Weapon Drills است که در همین نسخه بتا نیز وجود دارد. در کنار این دو مورد حالت Tutorial نیز وجود داشته که یک معرفی کلی به دنیای هیلو است. اما در میان این 3 مورد حالت تمرینی است که بسیار می‌درخشد. شما در آن می‌توانید کاملاً تمرین کرده و تمام اسلحه‌ها و قابلیت‌های موجود را تغییر دهید و امتحان کنید.

چند وقت پیش بود که یک به روزرسانی در Halo Waypoint نشان داد که حالت تمرینی این بازی چگونه است. همینطور اینکه تأثیر آن را روی تجربه هیلو نشان داد.

David Ellis گفت:

حالت تمرینی Halo Infinite با یک بازی تک به تک علیه بات‌ها آغاز می‌شود. با آن بازیکنان می‌توانند گرم کرده و شروع به تمرین کنند. اما هرچه بیشتر پیش بروید این حالت بزرگتر شده و بازیکنان می‌توانند وسایل مختلف را امتحان کنند. آیا شما می‌خواهید که هدفگیری خود را با اسنایپر قوی‌تر کنید؟ شما بعداً می‌توانید یک اسلحه دیگر برداشته و با آن تمرین کنید. شما همه اینکارها را می‌توانید در حالت تمرینی انجام دهید. بدون اینکه نیازه به اجرا کردن حالت‌های دیگر داشته باشید.

شخصی سازی یکی از موارد مهم در این بخش است. با وجود گستردگی بسیار آن در زمان عرضه، تیم آکادمی هیلو اعلام کرد که قرار است آن را بزرگتر نیز بکند. مخصوصاً اینکه در طول زمان متوجه خواهند شد که بازیکنان چگونه در بازی عمل می‌کنند.

Sara Stern گفت:

ما در مورد کنترل بیشتر بازیکنان روی بات‌ها صحبت کردیم. این کنترل قرار است در ادامه بیشتر از چیزی که در زمان عرضه است، بشود. ما دوست داریم تا کاربران بتوانند برخی از اعمال را خاموش کنند. همینطور اینکه می‌توانند سختی‌های مختلف را باهم مخلوط کنند تا یک بات مخصوص برای تمرین بسازند.

سازندگان در ادامه نیز گفتند که حالت تمرینی Halo Infinite با بخش چند نفره نیز مخلوط خواهد شد. در حال حاضر شما می‌توانید آن را در نسخه بتا بازی کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*