اپلیکیشن Discord آزمایش ویژگی Watch Together را آغاز کرد


امید دلیری 1 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Discord آزمایش ویژگی Watch Together را آغاز کرد. چند هفته از اینکه یوتیوب دو ربات موسیقی محبوب این اپلیکیشن قطع کرد می گذرد. امروز این ویژگی در تعداد کمی از سرورهای Discord ظاهر شده است. این امر به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید برای همکاری بین Discord و یوتیوب می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حاصل همکاری آزمایشی اپلیکیشن Discord و یوتیوب ، ویژگی Watch Together نام دارد. همانطور که از نامش پیداست ، به اعضای Discord اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را با هم تماشا کنند. آزمایش یکی از ویژگی های مشابه ، 10 ماه پیش شروع شد. به نظر می رسد که که Discord به دلیل خاموش شدن اخیر ربات موسیقی ، این ویژگی خاص را در اولویت قرار داده است. این ویژگی بسیار شبیه به تجربه پخش صفحه نمایش اشتراک گذاشته شده ی کاربران در Discord است. دکمه راه اندازی آن حتی در کنار گزینه های اشتراک گذاری ویدئو و صفحه ظاهر می شود.

ویژگی Watch Together به طور خاص با در نظر گرفتن یوتیوب طراحی شده است. این ویژگی به اعضای سرور Discord اجازه می دهد تا با جستجو یا چسباندن پیوندهای یوتیوب ، لیست پخش ویدیوهای یوتیوب را ایجاد کنند. این ویژگی با ربات های موسیقی رایج مثل Rythm و Groovy Discord یکسان نیست. اما می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی از طریق یوتیوب در Discord استفاده کنید.

Discord به طور آزمایشی قصد دارد ویژگی Watch Together را تا پایان ماه اکتبر آن را برای همه کاربران عرضه کند. اگر به آزمایش این ویژگی علاقه دارید ، در حال حاضر این ویژگی در سرور Discord’s Game Labs قرار دارد. هنوز اظهار نظری از سمت Discord و یوتیوب در رابطه با این ویژگی جدید منتشر نشده است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*