بازی Pokemon Unite برای آیفون و آیپد منتشر شد


امید دلیری 1 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Pokemon Unite برای آیفون و آیپد منتشر شد. بازی بتل-استراتژیکی با سیوهای چند پلتفرمی و چند نفره برروی سیستم عامل های iOS و iPadOS در دسترس قرار گرفت. با جدیدترین اخبار اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

بازی جذاب نینتندو بر روی آیفون و آیپد

بازی Pokemon Unite یک بازی بتل-استراتژیکی است که در ماه جولای بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد. بازیکنان می توانند اطلاعات و سیوهای خود را به دستگاه های تلفن همراه خود وارد کنند. همچنین می توانند بدون توجه به پلتفرم با سایر بازیکنان مبارزه کنند. نینتندو می گوید بیش از 5 میلیون بازیکن برای نسخه ی تلفن همراه این بازی پیش ثبت نام کرده اند. بنابراین مشوق ها و خریدهای درون برنامه ای برای هر بازیکنی که وارد بازی شود تا 31 اکتبر باز می شود.

بازیکنان شخصیت Pikachu را به عنوان یک شخصیت قابل بازی و یک لباس برای بازی دریافت می کنند. همچنین همه ی بازیکنان 1000 بلیط Aeos دریافت می کنند که می توانند آنها را با اقلام درون بازی عوض کنند. علاوه بر این ها ، یک ویژگی جدید نیز با نام Unite Squads به بازی اضافه شده است. می توانید با ایجاد تیم های مختلف ، بازی با دوست خود را آسان کنید. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی جستجوی برچسب ، تیم های دیگر را برای پیوستن پیدا کنید.

شما می توانید به عنوان یکی از چندین Pokemon در نبرد پنج در مقابل پنج بازی کنید. بازیکنان برای کسب بیشترین امتیاز در یک دور با استفاده از مزایا و تکنیک های خاص هر Pokemon رقابت می کنند. کاربران به آیفون یا آیپد با iOS 10 یا iPadOS 10 یا بالاتر برای اجرای بازی بازی Pokemon Unite نیاز دارند. در واقع از آیفون 5S به بالا می تواند بازی را اجرا کند. آیپد های جدیدتر از آیپد Air نسل یک ، آیپد نسل 5 و آیپد مینی 2 می توانند این بازی را اجرا کنند. این بازی حجم قابل توجهی از خریدهای درون برنامه ای اختیاری دارد. اکنون این بازی از طریق App Store اپل بصورت رایگان در دسترس می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*