Quantic Dream یک بازی بر اساس Star Wars میسازد


Matin 1 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Quantic Dream اعلام کرده که بازی که بر اساس استار وارز خواهد ساخت از بازی‌های قبلی این کمپانی صحنه‌های اکشن بیشتری دارد.

به‌نظر می‌رسد این بازی به شکل جهان‌باز و با قسمت مولتی پلیر عرضه شود.

این بازی که به وسیله Quantic Dream درحال توسعه می‌باشد نسبت به بازی‌های قبلی ساخته شده توسط این شرکت اکشن تر خواهد بود.

این کمپانی که در پاریس واقع شده، حدود 18 ماه درحال کار بر روی این بازی بوده است.

به گفته یک خبرگزاری معتبر، این بازی از بازی‌هایی چون Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroid: Become Human که ساخته همین کمپانی اند، اکشن تر خواهد بود.

علاوه بر داشتن صحنه‌های اکشن در گیم‌پلی بازی، ممکن است بازی که بر اساس استار وارز توسط کوانتیک دریم ساخته می‌شود جهان باز و دارای گزینه مولتی پلیر باشد.

ابتدای سال جاری، کوانتیک دریم خبر از ساخت دومین استودیو بازی‌سازی خود در مونترال کانادا داد. سازنده و رئیس این استودیو Stéphane D’Astous است. او پیشتر مدیر استودیو Eidos Montreal بوده که سازنده بازی Deus Ex نیز هست.

به گفته D’Astous هم استودیو واقع در پاریس هم استودیو واقع در مونترال با یکدیگر روی این بازی کار خواهند کرد. با این توضیح که استودیوی مونترال مسئول توسعه گیم‌پلی و مکانیزم بازی خواهد بود.

به گفته سایت کوانتیک دریم بازی که بر اساس استار وارز ساخته خواهد شد، خطوط داستانی زیادی خواهد داشت. بسته به تصمیماتی که بازیکن در بازی می‌‌گیرد، داستان بازی برای او متفاوت رقم خواهد خورد.

دیوید کیج، موسس کوانتیک دریم در گفتگو با IGN اعلام کرد:

به عنوان یک طراح بازی، من از ساخت بازی‌هایی با داستان‌های تعاملی بسیار لذت می‌برم. بازی‌هایی که در آن‌ها بازیکنان قهرمانان داستان خواهند بود. به‌وجود آوردن احساسات متفاوت در بازی چیزی خارق‌العاده و سخت است. چیزی که من در این باره دوست دارم ساخت تجربه‌ای عمیق است که ارزش‌های ذهنی بازیکنان را به چالش می‌کشد. اما علاوه بر آن من معتقدم که راه‌های دیگری نیز برای روایت داستان‌های تاثیرگذار وجود دارد. راه‌هایی که ما هنوز آن‌ها را امتحان نکرده ایم. من بسیار به جستجوی این راه‌ها علاقه دارم.

کیج اضافه کرد:

هر بازی زبان و صدای خاص خودش را دارد. تکرار کردن چیزهایی که در گذشته تاثیرگذار بوده اند لزوما راه خوبی برای پیشرفت و حرکت به سمت جلو نخواهد بود. شما می‌توانید انتظار ادامه راه‌های گذشته را از ما داشته باشید. اما ما همچنین می‌خواهیم روش‌ها و ایده‌های جدید را امتحان کنیم. این چیزی است که تیم ما بسیار دوست دارد و من فکر می‌کنم هواداران نیز همین انتظار را از ما خواهند داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*