Rashida Jones و David Oyelowo به جمع بازیگران سریال Wool اضافه شدند


امید دلیری 1 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Rashida Jones و David Oyelowo به جمع بازیگران سریال Wool اضافه شدند. اپل به تازگی با این دو بازیگر قرارداد امضاء کرده است و آن ها را به لیست بازیگران بزرگ این سریال اضافه کرده است. 

سریال Wool بر اساس پرفروش ترین مجموعه دیستوپی نیویورک تایمز یعنی Silo ساخته می شود. داستان این سریال در دنیایی مخروبه اتفاق می افتد. دنیایی که در آن افراد برای زنده ماندن مجبور به زندگی در زیر زمین هستند. داستان حول محور جامعه ای می گذرد که در سیلویی زندگی می کنند که صدها داستان را به زمین منتقل می کند. Rashida Jones و David Oyelowo به جمع بازیگرانی از جمله Tim Robbins و Rebecca Ferguson اضافه شده اند.

Tim Robbins نقش Bernard ، رئیس فناوری اطلاعات silo را بر عهده خواهد گرفت. در واقع او نقش مقابل Juliette با بازی Rebecca Ferguson را خواهد داشت. Juliette به عنوان یک مهندس سخت کوش توصیف می شود و باید با قوانین متعدد silo کنار بیاید. David Oyelowo نقش Holston ، کلانتر سیلو را بازی می کند. Rashida Jones قرار است نقش Allison همسر Holston را بازی کند. Allison در کنار Juliette در بخش فناوری سیلو که توسط Bernard اداره می شود کار می کند.

Rashida Jones شاید بیشتر به خاطر نقش هایش در The Office و Parks and Recreation شناخته شود. او اخیراً در کمدی BlackAF# شبکه ی نتفلیکس بازی کرده است. همچنین در انیمیشن Duncanville شبکه ی فاکس به عنوان صداپیشه ی یکی از شخصیت ها فعالیت کرده است. او همچنین بازیگر اصلی فیلم On the Rocks فیلم انحصاری +Apple TV بوده است. David Oyelowo بازیگر باتجربه ی بریتانیایی می باشد. او در سال 2014 در فیلم Selma نقش مارتین لوتر کینگ جونیور را بازی کرده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*