تریلر بازی Negative Atmosphere


Matin 2 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Negative Atmosphere منتشر شد. این بازی سبک بقا از بازی Dead Space الهام گرفته شده است.

در سال 2019 خبرهایی مبنی بر منتشر شدن بازی ای با نام Negative Atmosphere منتشر شد. بازی‌ای که علمی تخیلی بوده و از بازی دد اسپیس الهام گرفته شده است. دیروز Sunscorched Studios، استودیو سازنده این بازی، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر کرد.

بازی Negative Atmosphere از موتور Unreal Engine 4 استفاده می‌کند. همچنین سبک بازی سوم شخص خواهد بود. در ساخت این بازی بر مکانیزم‌های ترس و وحشت و مبارزه‌های سخت ولی روان تمرکز بسیاری شده است. این بازی در جهانی جریان خواهد داشت که درگیر جنگ سرد است. در جهانی که هوش مصنوعی با استفاده از عملیات طبیعی بدست آمده است. شما نقش سالموئل ادواردز، یک پزشک 49 شاله‌ای که قبلا در جنگ بوده را بازی خواهید کرد.

تریلر بازی Negative Atmosphere

در بازی Negative Atmosphere یک بیماری عجیب و ناشناخته‌ای شیوع پیدا می‌کند. بیماری که باعث می‌شود تمام ربات‌های یک کشتی به موجودات ترسناکی تبدیل شوند. هدف این موجودات تخریب تمام ارگانیسم‌هاییست که در اطرافشان وجود دارد. آن هم به هر قیمتی! بنابراین، بازیکن باید فرار کند و در این راه باید خطرات و ساخته‌های مصنوعی  که جلوی او را می‌گیرد از میان بردارد.  با گذشت زمان، هرچه بازیکن به مراحل جلوتر بازی می‌رود وضعیت سلامت ذهنی او بدتر و بدتر می‌شود. تا اینکه توهم‌های مغزی به سراغ او بیایند.

بنا بر اسکرین شات‌های رسمی که بر روی استیم وجود دارد؛ این بازی از تکنولوژی NVIDIA’s DLSS پشتیبانی خواهد کرد. البته ما درمورد اینکه افکت‌های ردیابی اشعه را نیز پشتیبانی می‌کند اطلاعی ندارم.

متاسفانه، هنوز زمان مشخصی برای عرضه این بازی مشخص نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*