اپل iOS 12.5.5 را برای آیفون های قدیمی منتشر کرد


امید دلیری 3 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 12.5.5 را برای آیفون های قدیمی که از iOS 15 پشتیبانی نمی کنند منتشر کرد. این نسخه همراه با به روزرسانی های امنیتی منتشر شده است. این به روزرسانی اشکالات مربوط به PDF ، محتوای وب و اجرای کد برنامه های مخرب را برطرف می کند. با جدیدترین اخبار اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

iOS 12.5.5 اولین به روزرسانی iOS 12 از ماه ژوئن است. نسخه ی قبلی مشکلی مبنی بر اجرای کدهای خرب توسط محتوای وب را برطرف کرد. به روزرسانی جدید نیز به مسائل مشابه مربوط به PDF های مخرب ، محتوای وب و اپلیکیشن ها می پردازد. اطلاعات منتشر شده از این به روز رسانی امنیتی به شرح زیر است:

CoreGraphics

  • موجود برای : آیفون 5S ، آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس ، آیپد Air ، آیپد مینی 2 ، آیپد مینی 3 و آیپاد تاچ نسل 6
  • تأثیر: پردازش یک فایل PDF مخرب ممکن است منجر به اجرای کد دلخواه شود. اپل از گزارشی مطلع است که احتمالاً از این مسئله به طور فعال سوء استفاده شده است. این مشکل در iOS 12.5.5 برطرف شده است.

WebKit

  • موجود برای : آیفون 5S ، آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس ، آیپد Air ، آیپد مینی 2 ، آیپد مینی 3 و آیپاد تاچ نسل 6
  • تأثیر: پردازش محتوای وب با محتوای مخرب ممکن است منجر به اجرای کد دلخواه شود. اپل از گزارشی مطلع است که احتمالاً از این مسئله به طور فعال سوء استفاده شده است. این مشکل در iOS 12.5.5 برطرف شده است.

XNU

  • موجود برای: آیفون 5S ، آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس ، آیپد Air ، آیپد مینی 2 ، آیپد مینی 3 و آیپاد تاچ نسل 6
  • تاثیر: یک برنامه مخرب ممکن است قادر به اجرای کد دلخواه با امتیازات هسته باشد. اپل از گزارش هایی مبنی بر سوء استفاده از این مشکل در طبیعت آگاه است. اپل iOS 12.5.5 را برای آیفون های قدیمی منتشر کرد

به دارندگان آیفون 6 یا نسخه های قبلی هشدار داده شده که یک به روزرسانی در دسترس است. کابران این آیفون ها می توانند وارد Setting و بعد General سپس Software Update ، به روزرساتی iOS 12.5.5 را دانلود و نصب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*