توییتر قوطی انعام را با پشتیبانی از بیت کوین به صورت جهانی در iOS راه اندازی کرد


امید دلیری 3 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر قوطی انعام را با پشتیبانی از بیت کوین به صورت جهانی در iOS راه اندازی کرد. این شبکه ی اجتماعی به کاربران خود اجازه می دهد که انعام یا هزینه ی کوچکی را بصورت بیت کوین دریافت یا ارسال کنند. توییتر همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی ویژگی دیگری است. ویژگی که به کاربران اجازه می دهد تا توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را احراز هویت کرده و به نمایش بگذارند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی مکانیزم جدید خود را برای سیستم عامل iOS به طور جهانی راه اندازی کرد.به گفته ی وبسایت TechCrunch ، توییتر از سیستم عامل های پرداخت سنتی پشتیبانی می کند. مانند Venmo و Cash App در کنار بیت کوین . انعام بیت کوین به طور خاص از طریق Strike فعال می شود. Strike یک بستر پرداخت ساخته شده در شبکه Lightning Bitcoin می باشد. این بستر به کاربران امکان می دهد رمز ارز را بلافاصله و به صورت رایگان ارسال یا دریافت کنند.

علاوه بر افزودن کیف پول Lightning ، کاربران می توانند آدرس بیت کوین را نیز برای دریافت انعام اضافه کنند. Strike در همه ایالات ایالات متحده به جز نیویورک و هاوایی پشتیبانی می شود. توییتر می گوید وقتی از طریق Strike به سازنده اطلاع داده شود ، به صورت خودکار فاکتورهایی را تولید می کند تا بتواند انعام دریافت شده را به راحتی ردیابی کند. علاوه بر این ، توییتر می گوید به زودی از برخی از انواع احراز هویت NFT پشتیبانی می کند. در واقع به سازندگان اجازه می دهد کیف های رمزنگاری شده خود را به توییتر متصل کنند. این می تواند به آنها این امکان را بدهد که NFT های خود را با نشانهای ویژه در پلتفرم ردیابی ، به نمایش گذاشته و احراز هویت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*