تیزر جدید نمایش The Problem With Jon Stewart منتشر شد


امید دلیری 3 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تیزر جدید نمایش The Problem With Jon Stewart منتشر شد. این نمایش با یک تیزر کوتاه ، مصاحبه ها و نحوه قالب بندی برنامه را نشان می دهد. برخلاف سایر تیزرهای منتشر شده تاکنون ، این تیزر برای اولین بار صحنه و تماشاگران زنده استودیو را نشان داد.

نمایش The Problem With Jon Stewart یک هفته در میان پخش می شود و بر رویدادهای جاری تمرکز می کند. جان استوارت در مورد موضوعاتی که بیشتر بر ما تأثیر می گذارد در برنامه ی خود صحبت می کند. سپس داستان ها را در پادکست هفتگی گسترش می دهد. به گفته وبسایت Variety ، استوارت با افرادی که تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته اند و همچنین با کسانی که تأثیرگذارند گفتگو خواهد کرد. اکنون تیزر جدید این نمایش منتشر شده است.

چندی پیش اولین تیزر نمایش The Problem with Jon Stewart منتشر شد. این تیزر یک کلیپ سه دقیقه ای کمدی بود که مسابقه میلیاردر فضایی را مسخره می می کرد. در این تیزر Jason Alexander نقش Jeff Bezos و یك موشك نقش Richard Branson را بازی می کردند. دقیقاً مشخص نیست که رابطه این کلیپ با نمایش استوارت که به عنوان نمایشی یک ساعته معرفی شده چه بود. این نمایش به عنوان نمایشی تک موضوعی بر باره گفتگوی ملی و کارهای تبلیغاتی جان استوارت توصیف شده است.

Jon Stewart در اوایل سال 2021 شروع به انتخاب کارمندان خود برای نمایش جدیدش کرد. از جمله نویسنده اصلی Chelsea Devantez ، که به دلیل کار در The Opposition with Jordan Klepper و Bless This Mess شناخته می شود. این نمایش قرار است از تاریخ در 30 سپتامبر در +Apple TV پخش شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*