پیش نمایش جدید سریال Invasion منتشر شد


امید دلیری 3 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید سریال Invasion منتشر شد. این سریال درام-تخیلی قرار است در تاریخ 22 اکتبر از +Apple TV پخش شود. با انتشار این تریلر جدید ، بینندگان می توانند آن چه را که انتظار دارند ببیند را متوجه شوند.

اپل با سریال Invasion یک ورود دیگر به ژانر فضایی می کند. این سریال حمله بیگانگان و فرازمینی ها را از طریق دیدگاه های مختلف از مردم در سراسر جهان دنبال می کند. این سریال توسط Simon Kinberg تولید می شود. او بخاطر کارگردانی فیلم هایی مثل Deadpool و The Martian شناخته می شود. سه قسمت اولیه این سریال در تاریخ 22 اکتبر پخش می شود. قسمت های بعدی هم به صورت هفتگی بعد از آن پخش می شود. از دیگر سریال های اپل تی وی در این ژانر ، می توان سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) را نام برد. یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi.

سریال Invasion پنج فرد عادی را در سراسر جهان در حالی که برای درک هرج و مرج در اطرافشان تلاش می کنند ، دنبال می کند. پیش نمایش جدید نگاهیبه شخصیت های این سریال از جمله سربازان ، والدین ، ​​کودکان ، کشاورزان و دانشمندان می اندازد. در این پیش نمایش آهنگ This Bitter Earth (Heavy Duty Remix) از The Seshen پخش می شود. در این سریال بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی ، Shamier Anderson ، Sam Neill و Firas Nassar و Shioli Kutsuna بازی می کنند. تهیه کنندگان این سریال Jakob Verbruggen ، Audrey Chon ، Amy Kaufman و Elisa Ellis هستند.

سریال Invasion قرار بود در نیویورک ، منچستر ، مراکش و ژاپن فیلمبرداری شود. اما در مارس 2020 به علت شیوع ویروس COVID-19 فیلمبرداری این سریال در انگلستان متوقف شد. فیلمبرداری این سریال در آگوست 2020 مجدداً آغاز شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*