بتل پس فصل 8 فورتنایت


Matin 3 مهر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

آمدن بتل پس فصل 8 فورتنایت همزمان با شروع فصل جدید مصادف شد. تصادفی که با ادامه‌ی خط داستانی هجوم فضایی‌ها اوضاع را عجیب‌تر کرده است. استراحتی برای کسانی که خسته شده‌اند در کار نیست چرا که بعد از مبارزه با آخرین واقعیت یا Last Reality، بازیکنان فورتنایت حالا باید از جزیره در مقابل مکعب‌هایی که به زور فرمانروایی جزیره را به دست گرفته‌اند، دفاع کنند. اگر می‌خواهید بدانید که چه چیزهایی در بتل پس فصل هشتم فورتنایت وجود دارند، ما هر کارکتر را برای شما شرح خواهیم داد.

کارکترهای فورتنایت موجود در عکس زیر به ترتیب از سمت چپ:

  • Kor
  • Toona Fish
  • Marvel’s Carnage
  • Torin
  • Fabio Sparklemane
  • B. Chimpanski
  • Charlotte
  • اسکین مخفی

کارکترهای بتل پس فصل 8 فورتنایت

به نظر می‌رسد که کارکتر J.B. Chimpanski بیشترین ارتباط را با داستان بازی فورتنایت داشته باشد. از آن‌جایی که Doctor Slone در عملیات Operation: Sky Fire کشته شد، Chimpanski به عنوان رهبر این جنگ جدید انتخاب شده است. مکعب‌ها همه جا هستند و بخش عظیمی از جزیره را شبیه به منطقه جنگی درآورده‌اند، اما Chimpanski  نقشه دارد که نیروهایش را تقویت کرده و جزیره را نجات دهد. می‌توان امیدوار بود که بازیکنان بیشتری از مقداری که در انتها به Slone اعتماد کردند، به او اعتماد کنند.

Toona Fish هم یکی از کارکترهای جذاب این فصل است. طراحی مشابهی با Toon Meowscles دارد، این قهرمان کارتونی مثل کارکتر Kymera فصل گذشته کاملا قابل شخصی‌سازی هستند، اما این‌بار باید به در سراسر نقشه به دنبال بطری‌های رنگ باشید.

از نشان روی لباس‌های او می‌توان فهمید که Kor مامور جدید IO است. در حالی که Torin (کارکتر جلویی و در وسط عکس) شکارچی هیولاست. و احتمالا به صورت کامل مجهز شده تا هیولاهای مکعبی که در نقشه جدید پیدا می‌شوند را از پا در بیاورد. در حالی که به نظر می‌رسد Charlotte که در سمت راست عکس قرار دارد،‌ رهبری یک تحقیق از موعد گذشته را از سوی IO بر عهده دارد.

این امپراتور لجام گسیخته یعنی Fabio Sparklemane جای تقدیر زیادی دارد. کمی شبیه به بوجک هورسمن است که در دریاچه رنگین‌کمانی فرو رفته باشد. این اسب تک شاخ شانس خوبی برای اسکین مورد علاقه‌ی طرفداران شدن، دارد. با توجه به فصول گذشته که اسکین‌های نامعقولی مثل Peely و Tomatohead جزو پرطرفدارترین‌ها بوده‌اند.

مثل همیشه هر کارکتر آیتم‌های اضافه‌ای مثل بک بلینگ، گلایدر، لودینگ اسکرین، پیک‌اکس و چیزهای بیشتری در طی همه‌ی 100 تایر بتل پس فورتنایت خواهد داشت.

بازیکنانی که همچنان بعد از تایر 100 نیز به جمع کردن XP ادامه دهند. اسکین‌های جذابی به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

اگر به دنبال Marvel’s Carnage هستید، باید کمی بیشتر صبر کنید زیرا که او اسکین تایر 100 بتل پس این فصل است. یک کارکتر مخفی نیز وجود دارد که برای اولین بار واقعا مخفی است. قبلا این کارکترها به صورت راز بودند اما این روزها در کنار بقیه اعضای فصل جاری در پوستر بازی ظاهر می‌شوند. این داستان برای قهرمان این فصل فورتنایت نیز تکرار می‌شود. زمانی که آن‌ها قابل باز کردن شوند، چالش‌های خود را خواهند داشت که زمان انتشار شما را برای تکمیل کردن‌شان راهنمایی خواهیم کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*