Championship راکت لیگ به آسیا و آفریقا می‌آید


Matin 3 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Psyonix اعلام کرده که فصل بعدی راکت لیگ چمپیونشیپ قرار است Esport را به سطح جدیدی ببرد. نه تنها جایزه این بازی 6 میلیون دلار خواهد بود بلکه قرار است 3 منطقه جدید نیز اضافه شود.

مناطق اضافه شده به این مسابقات شمال آسیا، جنوب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا است. با این مناطق اضافه شده تعداد بسیار زیادی بازیکن به راکت لیگ چمپیونشیپ اضافه خواهد شد. تیم‌های اضافه شده از کشورهای ژاپن، سنگاپور، تایلند، هند، اندونزی، مالزی، فیلیپین، مصر و امارات متحده عربی قرار است برای اولین بار در این چمپیونشیپ حضور داشته باشند.

البته قسمت Sub-Saharan آفریقا در این مسابقات حضور کامل ندارند. اما همچنان تیم‌های آن منطقه شانس حضور در مسابقات جهانی را دارند. سیزن عادی این راکت لیگ قرار است از 15 اکتبر (23 آبان) تا 3 جولای ادامه خواهد داشت. 16 تیم به بازی اصلی که Wild Card نام دارد راه پیدا خواهند کرد. یعنی 8 تیم در برابر 8 تیم دیگر قرار خواهند گرفت و به سمت بازی اصلی پیش خواهند رفت. تیم قهرمان این مسابقات 600 هزار دلار برنده خواهد شد.

Psyonix امیدوار است تا همچنان طرفداران این بازی باقی بمانند. مخصوصاً با وضعیت حال حاضر کووید 19 شرایط قرار است تغییر کند.

اینکه راکت لیگ تمام تلاش خود را می‌کند تا یک Esport جهانی شود بسیار ستودنی است. شاید حتی بتوان گفت که مفرح‌ترین بازی برای تماشاچیان است. مخصوصاً اینکه اگر شما تنها با چارچوب فوتبال آشنا باشید متوجه خواهید شد که ماجرا از چه قرار است. مخصوصاً اینکه اگر با دوستان آن را ببینید بسیار هیجان برانگیز است.

بازی راکت لیگ یکی از بهترین بازی‌های چند نفره ساخته شده است.

این بازی بسیار جذاب و مفرح بوده و به دلیل گیم‌پلی خاصی که دارد محبوبیت زیادی میان طرفداران دارد. حال شرکت سازنده آن قصد دارد تا راکت لیگ را به یک بازی جهانی تبدیل کند. تصمیمی که با وجود ریسک زیاد رقابت‌های این بازی را به شدت جذابتر خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*