بازی Garena Free Fire Max برای PC منتشر می شود


Matin 4 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی فیری فایر (Free Fire) یکی از محبوب ترین بازی های چند سال اخیر است. و اگر بخواهیم مواردی مثل امتیاز و تعداد نصب و دانلود فعال را ملاک قرار دهیم، بدون شک جزو 10 تای برتر (حداقل در سال جاری) قرار می گیرد.

فارغ از اینها چند هفته قبل نیز، تولد 4 سالگی این بازی بود.

و اتفاقا ایونت مرتبط با آن نیز با استقبال خوبی روبرو شد. یکی از انتقاداتی که همیشه به این بازی وارد بود. مربوط به کیفیت گرافیکی آن بود که البته این مشکل با انتشار گارنا فری فایر مکس (Garena Free Fire Max). به طور کامل حل شد و اگر بخواهم به طور مختصر بگویم این نسخه چه فرقی با نسخه عادی و معمولی دارد. تنها تفاوت آن به کیفیت گرافیکی خیلی بهتر نسخه مکس است. لازم به ذکر است که این نسخه برای رقابت با بازی های پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل، توسط توسعه دهندگان آن توسعه یافت. و اتفاقا درحال حاضر نیز جزو پردانلود های گوگل پلی استور محسوب می شود.

در ادامه با سیبو همراه باشید.

به تازگی اخباری مبنی بر انتشار Garena Free Fire Max برای پی سی (PC) منتشر شده است. که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

جدیدترین جزئیات منتشر شده از بازی Garena Free Fire Max

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ انتشار فیری فایر مکس برای پی سی (PC) و یا جزئیاتی مثل وجود ویژگی کراس پلتفرم (Cross-Platform) منتشر نشده است. درحال حاضر تنها چیزی که می دانیم این است که Garena Free Fire Max قطعا برای پی سی منتشر خواهد شد. ضمن اینکه اگر اخبار جدیدی به صورت رسمی از سوی سازندگان بازی منتشر شود. قطعا در این بخش پوشش داده خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*