فصل پاییز بازی زولا شروع شد


Matin 4 مهر 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی زولا در ادامه روند انتشار به‌روزرسانی‌های با کیفیت برای بازی‌کنان، آپدیت تازه‌ای را به مناسبت فصل پاییز منتشر کرده. که تغییرات زیادی را به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که می‌دانید فصل پاییز از امروز شروع شده و تیم توسعه زولا نیز بتل پس را به این مناسبت، به‌روزرسانی کرده‌اند. در ادامه به تغییرات آپدیت بازی زولا و همچنین کمپین «بازگشت به مدرسه» و معرفی جوایز جذاب آن خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین تغییر در آپدیت بازی زولا، به‌روزرسانی بتل پس و افزودن آیتم‌های جدید و محتوای نو است. می‌توانید با خرید بتل پس، انواع و اقسام آیتم‌های متفاوت را به صورت روزانه و هفتگی دریافت کنید. زولا به مناسبت شروع مدارس، کمپین «بازگشت به مدرسه» را راه انداخته. که جوایز فوق‌العاده‌ای به ارزش 500 هزار تومان در اختیار خریداران بتل فصل پاییز قرار می‌دهد. اگر به دنبال دلیلی برای خرید بتل پس جدید می‌گشتید، تنها چند روز برای دریافت جوایز فرصت دارید.

نقشه ماردین در آپدیت بازی زولا.

از جمله تغییرات دیگر باید به افزودن نقشه ماردین اشاره کرد. این نقشه در مسابقات خرابکاری Sabotage بازی زولا استفاده می‌شود. و برعکس مپ‌های دیگر، به صورت کاملاً اختصاصی برای بازی‌کنان ایرانی ساخته شده است. نقشه دارای فضایی خاورمیانه‌ای و صحرایی است. و معماری ساختمان‌ها نیز به معماری ایرانی نزدیک است. نقشه ماردین دارای وسعت بسیار زیادی است و بخش‌های متنوع و راهرو‌های مختلفی یافت می‌شوند که نبردهای هیجان‌انگیزی را به راه می‌اندازد.

نقشه ماردین بازی زولا دارای طراحی کاملاً متعادلی است. دو مکان مشخص برای بمب‌گذاری طراحی‌شده‌اند که هر کدام دارای ورودی و خروجی‌های متعادلی هستند. طراحی نقشه ماردین به نحوی انجام شده تا فرصت استفاده از استراتژی‌های متفاوتی را هنگام نبرد داشته باشید. نقشه ماردین از لحاظ بصری نیز بسیار زیباست و بخش وسط نقشه که با چترهایی آویزان تزئین شده. یادآور کوچه مهرناز یا کوچه چترها در تهران است. گفتنی است نقشه ماردین به طور اختصاصی توسط تیم زولا ساخته شده و توسعه چنین نقشه‌ی متعادلی، اتفاق بزرگی برای عاشقان زولا است.

زولا

آیتم‌های جدید

تیم توسعه بازی زولا، علاوه بر افزودن محتوای جدید، لابی بازی را نیز با حال و هوای فصل پاییز بازسازی کرده. شاهد تغییرات مناسبی از لحاظ بصری هستیم. علاوه بر تغییر لابی، سری‌های تازه‌ای در آپدیت زولا اضافه‌شده‌اند که از جمله آن‌ها باید به جمجمه سرخ، شعله آتشین و… اشاره کرد. در زیر می‌توانید نگاهی به سری‌های اضافه شده بیندازید.

  1. جمجمه سرخ

  2. شعله آتشین

  3. تکنو

  4.  آلفا

  5.  یاقوت سرخ

  6.  یاقوت کبود

  7.  زمرد

  8.  کاتانا

بازی Zula کاملاً حال و هوای فصل پاییز را به خود گرفته و تیم توسعه‌دهندگان علاوه بر تغییرات بصری، یک دستکش جذاب با تم پاییز را نیز اضافه کرده‌اند. همچنین انیمیشن کلت کمری Desert Eagle‌ نیز با انیمیشین قبلی جایگزین شده که حس و حالی کلاسیک دارد. سیستم Crossair بازی زولا با دریافت بازخوردها، ارتقا یافته و می‌توانید نشانه‌گیری بهتری در بازی داشته باشید. علاوه بر محتوای جدید، باگ‌های متعددی برطرف شده‌اند و اجرای زولا روی سیستم‌های مختلف روان‌تر خواهد بود.

زولا

بازگشت به مدرسه با زولا

تیم توسعه بازی Zula به مناسبت شروع مدارس، کمپین تازه‌ای به نام «رویداد ویژه بازگشت به مدرسه» را راه انداخته که جوایز بسیار مناسبی در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد. افرادی که بتل پس زولا را خریداری کنند، امکان دریافت جوایزی به ارزش 500 هزار تومان را خواهند داشت. تنها تا هشتم مهر برای خرید بتل پس و دریافت جوایز فرصت دارید و بهتر است همین هفته، سری به Zula بزنید و خود را برای دریافت جوایز و فصلی تازه شروع کنید. در زیر نگاهی به لیست جوایز بیندازید.

زولا پس : جوایزی به ارزش 500.000 تومان

  1. سلاح دائمی M6 LWRC
  2. یک عدد جعبه دائمی جشن 2
  3. مقدار 10,000 واحد منابع
  4. مقدار یک واحد دسته کارت تمام پهلوانانه M6 LWRC

زولا پس ویژه : جوایزی به ارزش 2.500.000 تومان

  1. مقدار 2 واحد دسته کارت تمام پهلوانانه GROZA
  2. یک عدد جعبه دائمی جشن 2
  3. سلاح دائمی Groza
  4. مقدار 20,000 واحد منابع

فصل پاییز بازی Zula از امروز آغاز به کار کرده و می‌توانید با دریافت به‌روزرسانی جدید، ماجراجویی خود را شروع کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*