یاهو در حال ساخت اپلیکیشن تقویم جدیدی به نام Day می باشد


امید دلیری 4 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

یاهو اپلیکیشن تقویم جدیدی به نام Day ساخته است . وقتی نوبت به تقویم ها و اپلیکیشن های تقویم آنلاین می رسد ، نام سرویس هایی مانند تقویم گوگل و Outlook از مایکروسافت با صدها میلیون کاربر در سراسر جهان دیده می شوند. اکنون یاهو نیز امیدوار است با اپلیکیشن جدید خود ، در کنار سرویس های محبوب یا بالاتر قرار گیرد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تقویم جدید یاهو

بر اساس گزارش وبسایت TechCrunch ، یاهو در کار بر روی اپلیکیشن Day می باشد. یک اپلیکیشن جدید تقویم مستقل. به نظر می رسد یاهو Jeremy Le Van که یکی دیگر از اپلیکیشن های تقویم به نام Sunrise را تأسیس کرده است ، جذب کرده است. او سرانجام آن را با مبلغ بیش از 100 میلیون دلار به مایکروسافت فروخت تا آن را به عنوان ستون فقرات تقویم بسیار محبوب مایکروسافت در Outlook تبدیل کند.

یاهو گفته است : ما در حال بررسی راه های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان هستیم. این را ها شامل ایده های جدیدی در مورد مدیریت تلفن همراه ، تقویم و رویدادها می باشد. این سرویس در حال حاضر فقط برای دعوتنامه های آلفا در درسترس می باشد. زیرا این سرویس برای راه اندازی بزرگتر آماده می شود و همچنین می توانید در سایت ثبت نام کنید. تقویم ها ستون فقرات بسیاری از ما هستند که روزهای خود را سازماندهی می کنیم. چه برای کار و چه برای اوقات فراغت. مسلماً هرچه فعالیتهای ما و برنامه ریزی آنها به سکوهای دیجیتالی منتقل شود ، تقویمهای قدرتمندتری نیز می توانند تبدیل شوند.

این بدان معناست که برای پلتفرم ها ، داشتن یک ویژگی یا اپلیکیشن تقویم ، راهی مناسب برای درگیر نگه داشتن کاربران در پلتفرم وسیع تر است. همچنین راهی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد رفتار کاربران توسط پلتفرم است. به عنوان مثال ، تقویم گوگل بسیار محکم و غالباً به صورت خودکار با مجموعه وسیع تری از خدمات بهره وری و اطلاعاتی ادغام شده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*