هشدار کارنیج برای نابودی جهان در جدیدترین تیزر فیلم Venom 2


Matin 5 مهر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جدیدترین تیزر فیلم Venom 2 می‌توانید شاهد تقابل ونوم و کارنیج، دو سیمبیوت حاضر در این اثر سینمایی باشید؛ جایی که کلتوس کسدی، ادی براک را برای یک جنگ تمام عیار دعوت می‌کند!

در واقع اگر نگاهی به داستان‌های اورجینال کمیک بوکی بیندازید.

ونوم و کارنیج هر دو از دشمنان بزرگ مرد عنکبوتی هستند که به همراه گروه شش خبیث، می‌خواهند که سر به تن هر نوع پیتر پارکری از هر نوع جهان موازی نباشد! با این حال در فیلم Venom با بازی تام هاردی (Tom Hardy) مشاهده کردیم که اینبار قرار است تا روی دیگری از این سیمبیوت فضایی نشان داده شود؛ به نحوی که در نقش یک آنتی‌هیرو، ونوم مغز افرادی که دست از پا درازتر کنند را می‌خورد و در عین حال به دنبال نجات جهان انسان‌ها در برابر تهدیدهای خارجی هم هست! این تقابل خیر و شر در یک کاراکتر خود به موضوعی تبدیل شده که درباره آن بیشتر در فیلم Venom: Let There Be Carnage آشنا خواهیم شد، اما در هر صورت فعلا ما ونوم را به چشم یک ابرقهرمان می‌بینیم که قرار است تا با کارنیج مبارزه کند.

کارنیج یک سیمبیوت دیگر است که بدن فرد بسیار مناسبی را هم به عنوان میزبان انتخاب کرده.

و هر دو یکی از دیگری مجنون‌تر، به دنبال کشتار جمعی انسان‌ها هستند. حال وقتی که هنوز پیتر پارکر داستان به ماجرا اضافه نشده، چه کسی باید جلوی او را بگیرد؟ ونوم! در نتیجه قبل از اینکه شاهد تقابل اجتناب ناپذیر اسپایدرمن و این سیمبیوت سیاه رنگ باشیم، باید اقدامات ابرقهرمانانه ونوم را ببینیم که در مقابل کارنیج انجام داده و جلوی او را در قتل عام افراد می‌گیرد.

تیزر فیلم Venom 2 و قدرت مهارنشدنی کارنیج!

جدیدترین تیزر فیلم Venom 2

به گفته سازندگان، در این فیلم کارنیج یکی از قوی‌ترین ابرشرورهای دنیای مارول نشان داده شده که بدنی فوق‌العاده قوی داشته و هر عضو آن دقیقا قدرتی یکسان با دیگری دارد. همچنین تمام بدن کارنیج از تیغه‌های برنده ساخته شده است تا وقتی که یک ضربه از او می‌خورید، چندین و چند ضربه دیگر را هم از تیغ‌های دستش دریافت کنید!

در واقع ایده اصلی هنگام ساخت این فیلم ۹۷ دقیقه‌ای در این بوده.

که کارنیج در طول زمان قدرت بیشتر و بیشتری داشته باشد؛ به نحوی که پس از گذشت نیم ساعت از اواسط فیلم، می‌بینیم که او سلاح متفاوت و تازه‌ای را با تغذیه کردن از مردم به دست آورده و حال می‌تواند از مهره‌های کمر خود نیز برای کشتن افراد استفاده کند! بدین ترتیب کارنیج این قابلیت را دارد تا به ناگهان از دست خود یک تیغه بسیار برنده بسازد و سپس آن را از دست خود جدا کرده و به سمت دشمنان پرتاب کند. همچنین پرت کردن تیغه‌ها به صورت ناگهانی و حتی بدون نیاز به ساخت آن از دیگر ویژگی‌های این ابرشرور است که عملا او را به یکی از قدرتمندترین‌هایی تبدیل می‌کند که در دنیای مارول وجود دارد. لازم به ذکر است که برخی از این قابلیت‌ها را می‌توانید در صورت مشاهده تیزر فیلم Venom 2 و سایر تریلرهای آن با سرعت پایین ببینید.

به هر حال چنان که پیداست کارنیج رفته رفته دیگر با کلتوس کسدی (Celtus Kasady) ادغام می‌شود.

و فرم انسانی این ابرشرور کم کم پاک خواهد شد تا در نهایت، اوج شرارت یک سیمبیوت فضایی روی کره زمین را مشاهده کنیم. همچنین یک نکته قابل توجه اینجاست که طبق روال هر فیلم سبک ابرقهرمانی دیگری، احتمالا ونوم کار کارنیج را در فیلم Venom: Let There Be Carnage یکسره می‌کند و از همین جهت نیز دیگر شاهد تقابل او با اسپایدرمن نخواهیم بود! گرچه در هر شرایطی می‌توان هر شخصیت زمین‌گیر شده‌ای را در مارول مجددا زنده کرد و به هر نحوی دوباره به چرخه حیات بازگرداند.

فیلم Venom: Let There Be Carnage در تاریخ ۹ مهر ماه اکران خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*