اولین تریلر فیلم Extraction 2 با حضور گلشیفته فراهانی منتشر شد


Matin 5 مهر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

نتفلیکس در جریان رویداد اختصاصی خود که Tudum نامگذاری شده، اولین تیزر Extraction 2 را برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.

در شرایطی که جهان هنوز نتوانسته بود با همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی کنار بیاید، نتفلیکس یک فیلم اکشن به نام Extraction را برای مشترکان خود منتشر کرد. اثر مزبور بر اساس کمیک بوم Ciudad ساخته و روایتگر جدیدترین ماموریت تایلر ریک است. او در گذشته عضو ارتش استرالیا بود اما در پی اتفاقاتی تصمیم گرفت همه چیز را پشت سر گذاشته و زندگی خود را به عنوان مزدور بگذارند. تایلر در تازه‌ترین ماموریتش باید به بنگلادش رفته و فرزند پسر یک قاچاقچی هندی را از دست رقیبش نجات دهد. مطابق انتظار، پروتاگونیست حین نجات دادن پسربچه و خروج او از شهر با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود.

Extraction را سم هارگریو (Sam Hargrave) کارگردانی کرده که قبلا بدلکار بوده و در ساخت آثاری مانند Avengers: Endgame مشاکت داشته است. از دیگر دست‌اندرکاران می‌توان آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joe Russo) را نام برد که کارگردانی آثار مهمی مانند Avengers: Infinity War را در پرونده هنری خود دارند. نتیجه همکاری آن‌ها بازخوردهای متنقاضی را از سوی مخاطبان دریافت کرد اما در جلب نظر مثبت مشترکان نتفلیکس بسیار موفق بود. از همین رو، کاربران فضای مجازی به اطمینان رسیدند سرویس استریم با ساخت قسمت دوم موافقت می‌کند؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد.

نتفلیکس اخیرا یک رویداد اختصاصی و آنلاین تحت عنوان Tudum برگزار کرد که در جریانش اتفاقات متعددی رخ داد. یکی از اتفاقات، نمایش اولین تیزر Extraction 2 بوده است. این ویدیو نزدیک به دو دقیقه زمان داشته و تقریبا تمامی صحنه‌هایش تکراری بوده و از قسمت اول گرفته شده‌اند. تنها صحنه جدید، در بخش‌های پایانی ویدیو به نمایش درآمده و تایلر ریک را نشان می‌دهد که علی‌رغم زخم‌های متعدد، به هوش آمده و خود را به سطح آب می‌رساند. بدین ترتیب، حالا با اطمینان می‌توان گفت مزدور استرالیایی برای دنباله بازمی‌گردد.

اولین تیزر Extraction 2

کریس همسورث (Chris Hemsworth) که با نقش ثور در فرنچایز دنیای سینمایی مارول به شهرت رسید، برای ایفای نقش تایلر ریک بازمی‌گردد. دست‌اندرکاران تا به این لحظه اشاره‌ای به دیگر اعضای تیم بازیگری نداشته‌اند اما انتظار می‌رود گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani) و رودرکش جیسوال (Rudhraksh Jaiswal) بار دیگر در نقش‌های نیک و اووی ظاهر شوند. در ضمن، نتفلیکس اعلام کرد فیلمبرداری به‌زودی آغاز می‌شود؛ موضوعی که به هیچ وجه غیرمنتظره نبوده است. همسورث طی چند وقت اخیر ویدیوهای بدنسازی را به اشتراک گذاشته که همین اقدام، باعث گمانه‌زنی شده بود.

نتفلیکس طی سال‌های گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آثار موفقش را به یک فرنچایز تبدیل کند. برای اثبات این ادعا می‌توان به The Witcher و Army of  the Dead اشاره کرد که آثار متعددی با محوریتشان در دست ساخت قرار دارد. طبق صحبت‌های جو روسو، احتمالا اتفاق مشابهی برای اکسترکشن رخ داده و نه تنها دنباله آن جلوی دوربین می‌رود، بلکه شاهد ساخته شدن اسپین آف‌های آن با محوریت شخصیت‌های قدیمی و جدید خواهیم بود.

قسمت دوم Extraction در حال حاضر تاریخ انتشاری نداشته اما با در نظر گرفتن اینکه فیلمبرداری در آینده نزدیک شروع می‌شود، در خوشبینانه‌ترین حالت در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. در ضمن، در گزارش‌های غیررسمی آمده صحنه‌های مورد نیاز در جمهوری چک ضبط می‌شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*