اپل به زودی مشکل قابلیت باز شدن قفل آیفون توسط اپل واچ در آیفون 13 را برطرف خواهد کرد


امید دلیری 5 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به زودی مشکل قابلیت باز شدن قفل آیفون توسط اپل واچ در آیفون 13 را برطرف خواهد کرد. پس از چند روز سکوت ، اپل تأیید کرد که کار نکردن این ویژگی در آیفون 13 با یک به روزرسانی برطرف می شود. با جدیدترین اخبار اپل با مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

مشکلی که به زودی برطرف خواهد شد

یک سند پشتیبانی که روز یکشنبه منتشر شد تأیید می کند که این مشکل محدود به خانواده آیفون 13 است. متن اپل واضح است که این مشکل فقط برای برخی از کاربران آیفون 13 پیش آمده است. اپل در سند پشتیبانی گفته است که مشکلی را شناسایی کرده است. مشکلی در قابلیت باز شدن قفل آیفون توسط اپل واچ در آیفون 13. درواقع این ویژگی در برخی از آیفون های جدید اپل کار نمی کند. اگر سعی کنید قفل آیفون خود را هنگام استفاده از ماسک باز کنید ، پیغام نمی توانید با اپل واچ ارتباط برقرار کنید را مشاهده کنید. همچنین ممکن است نتوانید این ویژگی را در آیفون جدید خود تنظیم کنید.

در ادامه ی متن آمده است که مشکل قابلیت باز شدن قفل آیفون توسط اپل واچ در به روزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد. اما به گفته ی گزارشگر وبسایت MacRumors تاریخ انتشار این به روزرسانی مشخص نیست. کاربری به نام Monzilla88 در وبسایت Reddit اولین بار این مشکل را در روز جمعه گزارش کرد. او اظهار داشت که آیفون 13 پرو و اپل واچ SE خود را با جدیدترین به روزرسانی های iOS و watchOS به روز کرده است. او ادعا کرده که سعی در تعمیر ، هارد ریست و روشن و خاموش کردن داشته اما به نتیجه نرسیده است. کاربران بیشتری گزارش دادند که آنها نیز همین کارها را کرده اند اما هیچ موفقیتی نداشته اند.

باز کردن قفل با اپل واچ همچنان روی iOS 15 در مدلهای قدیمی آیفون هنوز کار می کند. از جمله آیفون 11 پرو مکس و آیفون X کار می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*