Sony کاربران را با بازی های جدید رایگان PlayStation سورپرایز میکند


Matin 5 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران دستگاه پلی استیشن 4 قرار است تا با دو بازی رایگان جدید پلی استیشن سورپرایز شوند. تعطیلات امسال برای گیمرها با Deltarune بسیار شلوغ است. با حضور بازی‌هایی مثل فارکرای 6، کال آو دیوتی ونگارد، بتلفیلد 2042 و دیگر موارد کاربران پلی استیشن حسابی درگیر خواهند بود.

در کنار این بازی‌ها کاربران می‌توانند قسمت اول و دوم بازی Deltarune را دانلود کنند. این بازی توسط توبی فاکس ساخته شده است. او سازنده بازی آندِرتیل نیز هست. Deltarune در سبک نقش آفرینی است. شما در آن نقش یک پسر به نام کریس را بازی خواهید کرد. کریس به همراه همکلاسی‌اش به یک جای عجیبی به نام Dark World می‌روند. در آنجا متوجه می‌شوند که به نوعی قهرمانانی هستند که باید دنیا را نجات بدهند.

Deltarune در سال 2012 ساختش شروع شد. Deltarune در سال 2018 عرضه شده و قسمت دوم آن نیز چندی پیش منتشر شد. طبق اخبار منتشر شده قرار است 7 قسمت داشته باشد. در خود سایت نوشته شده:

بازی بسیار موفق و نقش آفرینی Undertale دنیایش را با یک سری بازی جدید گسترش می‌دهد. شخصیت اصلی را خودتان بسازید، با دوستان عجیب آشنا شوید و وارد تاریکی شوید. دو قسمت اول رایگان است. پس برای چه صبر می‌کنید؟ قسمت‌های بعدی پولی است اما به زودی عرضه خواهند شد. پس با ما همراه باشید!

متأسفانه این بازی به طور عادی روی پلی استیشن 5 وجود ندارد. شما می‌توانید آن را از طریق Backwards Compatibility بازی کنید. البته هنوز دقیقاً مشخص نیست که شما چه مقدار فضا برای آن نیاز دارید اما قطعاً بیشتر از 1 گیگابایت نخواهد بود.

بازی‌های ایندی مواردی هستند که به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود.

سازندگان این بازی‌ها نیز تمام تلاش خود را کرده تا بتوانند آن‌ها را در دسترس کاربران قرار دهند. حال سونی با بازی های رایگان جدید پلی استیشن در تلاش است تا از ژانر ایندی حمایت کند. این کار بسیار خوب است به دلیل اینکه بسیاری از بازی‌های ایندی کیفیت عالی داشته اما کسی در مورد آن‌ها نمی‌داند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*