فیس بوک برنامه ی ایجاد Instagram Kids را متوقف کرده اما اصرار دارد که هنوز ایده خوبی است


امید دلیری 6 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیس بوک برنامه ی ایجاد Instagram Kids را متوقف کرده اما اصرار دارد که هنوز ایده خوبی است. غول شبکه های اجتماعی موقتاً کار خود را برای ایجاد این برنامه متوقف کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تمایل فیس بوک به نظارت والدین بر فعالیت های مجازی فرزندانشان

مدتی است که فیس بوک روی نسخه ای از اینستاگرام برای کاربران جوانتر اینترنت کار می کند. اما هنوز این سرویس را به عموم معرفی نکرده است. روز دوشنبه ، سرپرست اینستاگرام ، Adam Mosseri اشاره کرد که باید انظار طولاتی تری برای این سرویس خواهیم داشت. Adam Mosseri در اطلاعیه ای تأکید کرد که این پروژه می تواند به کودکان زیر 13 سال اجازه دهد تجربه ای امن مانند اینستاگرام داشته باشند. در واقع این امر برای حل یک مشکل مهم در صنعت شبکه های اجتماعی است. مشکلی مبنی بر اینکه بچه های کوچکتر از موبایل استفاده می کنند اما سن خود را بالاتر نشان میدهند. همچنین اپلیکیشن هایی را که برای افراد 13 سال به بالا طراحی شده است دانلود می کنند.

Adam Mosseri اضافه کرد : ما معتقدیم که بهتر است والدین بتوانند به نسخه ای از اینستاگرام که برای فرزندان آن ها طراحی شده است ، دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب والدین می توانند بر تجربیات و فعالیت های فرزندانشان نظارت و کنترل داشته باشند. این راه بهتر است تا اینکه به قابلیت اپلیکیشن ها مبنی بر تأیید سن بچه ها اکتفا کنیم. توقف Instagram Kids به فیس بوک فرصت می دهد تا با والدین ، ​​کارشناسان ، سیاست گذاران و نهادهای نظارتی کار کند. همچنین به نگرانی های آنها گوش دهد و ارزش و اهمیت این پروژه را برای نوجوانان جوان امروز به صورت آنلاین نشان دهد.

کار بر روی ابزارهای نظارت والدین برای نظارت بر حساب های کودکان و برای کاربران نوجوان 13 ساله و بالاتر ادامه خواهد داشت. این ویژگی ها که انتخاب می شوند ، به والدین ابزارهایی می دهد تا تجربیات نوجوانان خود را به شکل معناداری شکل دهند. فیس بوک می گوید در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Instagram Kids به اشتراک می گذارد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*