+Apple TV با تریلر های آموزشی سری انیمیشن Wolfboy and the Everything Factory را تبلیغ می کند


امید دلیری 6 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV با تریلر های آموزشی سری انیمیشن Wolfboy and the Everything Factory را تبلیغ می کند. +Apple TV در حالی این تریلرها را منتشر می کند که پخش این سری انیمیشن از 24 سپتامبر در اپل تی وی آغاز شده است.

تریلر جدیدی روز دوشنبه در حساب یوتیوب +Apple TV اپل منتشر شد. این تریلر با عنوان معرفی ماجراها با Professor Luxcraft منتشر شده است. در این کلیپ استاد برجسته ای به تماشاگران در مورد Sprytes آموزش و توصیح می دهد. Sprytes موجوداتی در جنگل هستند که می توانند چیزهایی را برای قلمروی انسان ایجاد کنند. به نظر می رسد که کانال یوتیوب Apple TV به اشتباه ویدئوی Sprytes را با توضیحات و زیرنویس های کلیپ مشابهی به نام Adventure بارگذاری کرده است.

ویدئوی Adventure که روز جمعه منتشر شد ، نمونه هایی از انواع دیوانه ها را که در نمایش ظاهر می شوند ، نشان می دهد. دیوانه هایی شامل انواع مرموز ، هیجان انگیز و خطرناک. این ویدئوها در حال تبلیغ سری انیمیشن Wolfboy and the Everything Factory است. این سری انیمیشن یک نمایش برای کودکان در اپل تی وی می باشد. سازنده ی این سری انیمیشن ، Joseph Gordon-Levitt می باشد. در این سری انیمیشن ، بچه ای به نام William Wolfe حضور دارد. او در قلمروی Spryte با نام Wolfboy شناخته می شود. Wolfboy به همراه دوستانش در قلمروی Spryte با تخیل زنده خود آشنا می شود و از آن به طور خلاقانه برای تغییر جهان استفاده می کند.

سری انیمیشن Wolfboy and the Everything Factory از طریق +Apple TV در دسترس است و شش قسمت آماده نمایش است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*