راک استار اجازه استفاده از واژه GTA 6 در سایت یوتیوب را نمی‌دهد


Matin 7 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت راک استار بیش از هشت سال است که بازی GTA V را برای پلتفرم‌های متفاوت تبلیغ می‌کند. و به تازگی نیز نسخه ارتقا یافته را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری معرفی کرده است. از آنجایی که هیچ خبری از بازی GTA 6 نیست و همچنان محتوای جدید برای جی تی ای V منتشر می‌شود. طرفداران دیگر تحمل خود را از دست داده‌اند و در جدیدترین قدم، ویدیو معرفی GTA V برای نسل جدید را دیسلایک باران کرده‌اند. و راک استار مجبور شده تا واژه‌ی «GTA 6» و دیگر مترادف‌های آن را در کانال یوتیوبش میوت کند.

واضح است که Grand Theft Auto 6 جدیدترین شماره جدید مجموعه جی تی ای است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از آن نداریم. و با توجه به شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازی. جنجال‌های زیادی پیش‌آمده و افراد زیادی به صورت روزانه در کامنت‌های کانال یوتیوب، اسم بازی GTA 6 را تکرار می‌کنند. و حتی عده‌ای آن را با نسخه ارتقا یافته بازی پیشین، اشتباه گرفته‌اند. این باعث شده تا راک استار، اسم جدید بازی را به طور کامل میوت کند و اجازه استفاده از آن را ندهد.

در صورتی که به کانال یوتیوب راک استار سر بزنید.

و بخواهید واژه GTA 6 را در بخش کامنت‌های ویدیوها تایپ کنید، خواهید دید که اجازه چنین کاری به شما داده نمی‌شود. و حتی مترادف‌های این واژه نیز میوت شده و اجازه‌ی انتشار چنین کامنتی به کاربران داده نمی‌شود. این به معنی آن است که بازی GTA V فعلاً در دستور کار قرار دارد و راک استار نیز از یادآوری کاربران برای معرفی بازی جدید، خسته شده است. البته کاربران راه‌های تازه‌ای برای یادآوری و انتشار کامنت‌های خود پیداکرده‌اند. تا زمانی که شماره‌ی جدید مجموعه جی تی ای معرفی نشود، این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس توییت منتشر شده توسط یکی از طرفداران بازی.

فیلتر هوشمندی روی کانال یوتیوب راک استار استفاده شده که حتی امکان نمایش نظرات قدیمی را هم نمی‌دهد. بر اساس گفته‌ها، اجازه‌ی تایپ GTA VI وجود دارد و احتمالاً راک استار آن را در فیلتر خود قرار نداده است. دلیل اعمال چنین فیلتری روی کانال یوتیوب راک استار مشخص نیست. عجیب است که تمامی مترادف‌ها نیز فیلتر نشده‌اند. خوشبختانه شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند توییتر برای غر زدن در مورد بازی GTA 6 وجود دارد. راک استار نمی‌تواند جلوی درخواست‌ها را بگیرد.

بازی GTA 6

تعدادی باور دارند که اعمال فیلتر روی کانال یوتیوب باعث شده. تا نسبت به انتشار نظرات بیشتر در مورد بازی جدید ترغیب شوند. و چنین عملی، اثر عکس را داشته است. به هر حال راک استار از دیدن اسم بازی GTA 6 هم خوشش نمی‌آید و بهتر است چند سالی بی‌خیال این بازی شوید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*