بازی Marvel’s Avengers به ایکس باکس گیم پس می‌آید


Matin 8 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایکس باکس در طی ماه‌های گذشته بازی‌های مناسبی برای کاربران ایکس باکس گیم پس ارائه داده. و تقریباً هیچ ماهی نبوده که چندین بازی با کیفیت به این سرویس آنلاین اضافه شوند. از فردا پنج‌شنبه قادر به دریافت بازی Marvel’s Avengers بدون پرداخت هزینه اضافه از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر و کنسول بازی خواهید بود.

تمامی محتوای منتشرشده برای بازی Marvel’s Avengers از جمله بسته‌های الحاقی و همچنین مأموریت‌ها و قهرمانان جدید از جمله War for Wakanda و پلنگ سیاه به‌صورت کامل در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد. تنها بسته الحاقی که گیم پس ارائه نمی‌کند، پوسته‌ها و اسکین‌های ویژه برای ابرقهرمانان است که می‌توانید با پرداخت 20 دلار آن‌ها را دریافت کنید.

شرکت اسکوئر انیکس به این مناسبت، رویدادی با XP چهار برابر در نظر گرفته. که از فردا تا روز 12 مهر در دسترس خواهد بود. با شرکت در این رویداد امکان پیشرفت سریع‌تر در بازی و رسیدن به مراحل بالاتر را خواهید شد. که استقبال مناسبی از بازی‌کنان جدید خواهد بود.

اعضای ایکس باکس گیم پس به بسته الحاقی War for Wakanda هم دسترسی خواهند داشت. که علاوه بر بخش داستانی جدید، محتوای تازه‌ای را برای بخش چند نفره نیز به ارمغان می‌آورد. در این بسته الحاقی همراه پلنگ سیاه خواهید شد که باید همراه اونجرز، دشمنانش را از راه بردارد. استودیو Crystal Dynamics‌ برنامه‌های بیشتری برای بازی دارد. قرار است قهرمانان، مأموریت‌ها و رویدادهای تازه‌ای اضافه شود که تمامی آن‌ها در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

بازی Marvel's Avengers ایکس باکس گیم پس

ویژگی‌های نسخه ایکس باکس Marvel’s Avengers 

افرادی که کنسول ایکس باکس سری را تهیه کرده‌اند، قادر به دریافت نسخه ارتقا یافته خواهند بود که با سرعت بیشتری اجرا می‌شود. همچنین فریم ریت بالاتری ارائه می‌دهد. این بازی از قابلیت Smart Delivery کنسول ایکس باکس نیز پشتیبانی می‌کند. که امکان نصب بهترین نسخه به صورت خودکار وجود دارد. گفتنی است بسته الحاقی اسپایدرمن که قرار است به زودی برای Marvel’s Avengers منتشر شود، مختص پلی استیشن است و کاربران ایکس باکس نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

بازی مارول اونجرز هنوز هم با مشکلات روز اول دست و پنجه نرم می‌کند و سرورهای بخش چند نفره و آنلاین، توانایی تحمل ظرفیت بالا را ندارند. باید دید استودیو چطور خود را برای حجم بیشتری از تقاضا آماده خواهد کرد. می‌توانید از فردا هشتم مهر، بازی Marvel’s Avengers را از طریق ایکس باکس گیم پس تجربه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*