فروشگاه TikTok با مشارکت بیشتر ، خرید زنده ، تبلیغات جدید و موارد دیگر گسترش می یابد


امید دلیری 8 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فروشگاه TikTok با مشارکت بیشتر ، خرید زنده ، تبلیغات جدید و موارد دیگر گسترش می یابد. این شبکه اجتماعی محبوب در حال گسترش سرمایه گذاری خود در تجارت الکترونیک است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در اوایل سال جاری ، TikTok به صورت آزمایشی بخش فروشگاه خود را در ایالات متحده ، بریتانیا و کانادا با همکاری Shopify راه اندازی کرد. این معامله به تجار Shopify با حساب TikTok For Business اجازه می دهد تا یک برگه خرید به TikTok خود اضافه کنند. آن ها همچنین می توانند کاتالوگ محصولات خود را با برنامه همگام سازی کنند تا ویترین های کوچک فروشگاه ایجاد شود. اکنون این پلتفرم ویدیویی مجموعه ای از شرکای تجاری جدید را برای فروشگاه TikTok معرفی کرده است. از جمله Square ، Ecwid و PrestaShop. به زودی Wix ، SHOPLINE ، OpenCart و BASE هم اضافه می شوند.

تمایل TikTok به گسترش بخش تجاری خود

TikTok همچنین مجموعه کاملی از راه حل ها برای بخش تجاری خود ارائه داده است. از جمله محصولات تبلیغاتی و یک API خرید معرفی کرد. به عنوان مثال ، هشتگ TikTokMadeMeBuyIt که کاربران هنگام به اشتراک گذاری محصولاتی که از طریق ویدیوهای TikTok پیدا و خریداری کرده اند استفاده می کنند ، به 4.6 میلیارد بازدید افزایش یافته است. همچنان هم  در حال صعود است. این شرکت همچنین به نظرسنجی انجام شده توسط وبسایت Material در آگوست 2021 اشاره کرده است. اشاره ای مبنی بر اینکه ویدیوی این پلتفرم تا چه حد می تواند کاربران را از آگاهی محصول به مرحله ی خرید در آورد. این پلتفرم مدعی است که در مقایسه با رقبا ، کاربران 1.7 برابر بیشتر از این اپلیکیشن محصولات را خریداری کرده اند.

TikTok گفته است که می تواند با تجار آنلاین به چند روش مختلف کار کند. یکی از روش ها ، خرید یکپارچه و با خدمات کامل است. در این روش تیک تاک همه چیز را از حمل و نقل تا تحویل و خرید انجام می دهد. همانطور که TechCrunch قبلاً گزارش کرده بود ، این همان سیستمی است که تیک تاک در اندونزی آزمایش کرده است. البته این روش اکنون در انگلستان هم امکام پذیر است. روش دوم شامل کار با شرکای تجاری شخص ثالث ، مانند Shopify است. آن ها می توانند ابزارها و پشتیبانی ضروری را به فروشندگان ارائه دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*