رده‌بندی سنی ریمستر سه گانه GTA انجام شد؛ انتشار در آذرماه


Matin 9 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتشار گزارش‌های متعدد در مورد ریمستر سه گانه بازی GTA باعث ایجاد موجی از هیجان میان طرفداران این مجموعه شده است. منابع متعددی در مورد بازنشر نسخه‌های کلاسیک جی تی ای با گرافیک بهتر خبر می‌دهند و قرار است ویژگی‌های تازه‌ای نیز در آن گنجانده شود. این کلکسیون به تازگی در کره‌ی جنوبی مورد بررسی سنی و رده‌بندی سنی قرار گرفته. اگر مشکلی پیش نیاید، بازی در اوایل آذر ماه منتشر خواهد شد.

شرکت راک استار تابه‌حال هیچ صحبتی در مورد انتشار ریمستر سه گانه GTA انجام نداده و هیچ گونه اطلاعات رسمی در این مورد در دست. تنها خبرهای منتشر شده، مربوط به منابع نزدیک به راک استار است که می‌توان به صحت آن‌ها مطمئن بود. انجام رده‌بندی سنی بازی در کره‌ جنوبی، نشانه‌ی خوبی است که می‌تواند شایعات پیشین را تائید کند. بر اساس رده‌بندی سنی انجام شده، نسخه‌های کلاسیک این مجموعه برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر می‌شوند.

شرکت راک استار باید دست بجنباند و در صورتی که این شایعات واقعی هستند، سریع‌تر بازی را معرفی کند. زیرا که محافظه‌کاری باعث شده تا طرفداران بازی GTA، دست به انتقاد از سیاست‌های این شرکت بزنند. عصبانیت خود را از عدم توجه به خواسته‌های آن‌ها، با دیسلایک ویدیوها و توییت‌های انتقادی نشان دهند. با توجه به آنکه رده‌بندی سنی انجام شده است، قطعاً توسعه آن نیز در مراحل پایانی است و انتظار داریم که معرفی به زودی انجام شود.

ریمستر سه گانه GTA

انتشار ریمستر سه گانه GTA در آذرماه

پس از انجام رده‌بندی سنی توسط کمیته‌ی سرگرمی کره‌ی جنوبی، گزارشی توسط Kotaku در مورد زمان انتشار بازی منتشر شد. این رسانه اولین بار از وجود ریمستر سه گانه GTA پرده برداشت و حال گزارش اولیه را تکمیل کرده است. بنابر گزارشی که مرداد ماه منتشر شد، راک استار باید بازی را در اکتبر یا نوامبر امسال برای کنسول بازی منتشر می‌کرد. سپس گزارشی منتشر شد که خبر از تأخیر نسخه کامپیوتر و موبایل بازی به سال 2022 می‌داد. سپس تام اندرسون از افراد نزدیک به استودیوهای بازی‌سازی، زمان انتشار بازی را سال 2022 خواند.

رسانه‌های Kotaku بار دیگر به انتشار گزارشی در مورد زمان انتشار ریمستر سه گانه GTA پرداخته. بنابر این گزارش جدید، بازی در اواخر نوامبر امسال، یعنی اوایل آذر منتشر می‌شود. مشخص نیست این زمان‌بندی چه تأثیری روی انتشار بازی GTA V برای کنسول‌های جدید می‌گذارد. زیرا که زمان انتشار نسخه ارتقا یافته آن بازی، به مارس 2022 تغییر پیدا کرد. قرار بود راک استار، بازی GTA V برای پلی استیشن 5 را اواسط آبان منتشر کند و تأخیر آن، موجی از انتقادات را برانگیخت.

اگر گزارش‌های منتشر شده درست باشند، ریمستر GTA در اواخر آبان امسال منتشر می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*