دلیل تأخیر بازی God of War Ragnarok جراحی صداپیشه کریتوس بوده است


Matin 9 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

هنگامی که سونی برای اولین بار از دنباله بازی God of War رونمایی کرد، قول انتشار آن در سال 2021 داده شد. و گزارش‌های اولیه نیز حاکی از انتشار بازی در آخرین‌ ماه‌های سال میلادی بود. این اتفاق رخ نداد و همه‌گیری کرونا باعث شد تا فرایند موشن کپچر بازی‌های مختلف مانند Horizon Forbidden West‌ و گاد آو وار با مشکل مواجه شود. صداپیشه‌ی کریتوس به تازگی در مورد دلیل تأخیر بازی God of War Ragnarok صحبت کرده. مشکلات سلامتی و جراحی خود را دلیل تأخیر در انتشار بازی دانسته است.

کریستوفر جاج، صداپیشه شخصیت کریتوس، در صفحه‌ی توییترش از دلیل تأخیر بازی God of War Ragnarok صحبت کرده. تجربه‌ی خود را از جراحی دشوار زانو و همچنین تعویض مفصل ران در اوت 2019 بیان کرده است. او می‌گوید:

Christopher-Judgeاین را به طرفداران دوست‌داشتنی بازی می‌گویم و کسی آن را تایید نکرده است؛ Ragnarok به خاطر من تأخیر خورد. من در اوت 2019 امکان راه رفتن نداشتم و لازم بود که عمل جراحی انجام شود و در نتیجه‌ی آن، دو مفصل ران و زانو مورد جراحی قرار گرفتند. آن‌ها منتظر من ماندند تا بتوانم بهبود پیدا کنم و هیچ اخطاری وجود نداشت و استودیو سانتا مونیکا کاملاً از من حمایت کرد. آن‌ها یک کلمه هم در مورد تأخیر و دلیل آن صحبت نکردند. می‌دانم بعضی استودیوها بی‌شعور هستند، اما تمام افراد شرکت، به من امید دادند.

او در ادامه از رابطه‌ی نزدیک کارمندان استودیو سانتا مونیکا صحبت کرده.

و اگر چه اطلاعاتی در مورد رخدادهای داخل استودیو نداده، اما باور دارد که رفتار آن‌ها بسیار حرفه‌ای است. وی در ادامه افزود:‌

تمام افرادی که در ساخت مجموعه God of War شرکت دارند، فریم به فریم بازی را از ته دل‌وجانشان می‌سازند. می‌خواهم از تمام افرادی که به من اجازه‌ی بازی کردن، خندیدن، گریه کردن و عشق ورزیدن را بدون قضاوت دادند، تشکر می‌کنم.

تأخیر بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok در حال حاضر برای PS5 و PS4 توسعه داده می‌شود.

و قرار است پایان ماجراجویی در افسانه‌های اسکاندیناوی باشد. توسعه‌دهندگان باور دارند که تکمیل یک سه‌گانه، پانزده سال طول می‌کشد. و به همین دلیل، بهتر است داستان را همین‌جا به پایان برد. اگر به دنبال تأخیر بازی God of War Ragnarok می‌گشتید، می‌توانید دلیل را در جراحی حساس صداپیشه کریتوس بیابید. در حال حاضر زمان دقیق انتشار بازی مشخص نیست، اما احتمال عرضه در اواخر سال 2020 وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*