جزئیات آپدیت 14.1 بازی پابجی مشخص شد


Matin 10 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

چیزی تا شروع فصل تعطیلات میلادی نامیده و هالووین نیز جزو این تعطیلات است که معمولاً تأثیر زیادی روی بازی‌های ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی می‌گذارد. بازی پابجی نیز به این مناسبت، یک آپدیت جدید دریافت می‌کند که نقشه ارانگل را به طور کامل تغییر می‌دهد و علاوه بر آن، ویژگی‌های جالبی مانند قابلیت حمل هم‌تیمی زخمی شده و یک فصل جدید به نقشه تایگو اضافه می‌شود. همراه جزئیات آپدیت 14.1 بازی پابجی باشید.

مکانیسم‌های جدید پابجی

از زمان معرفی نقشه Taego، تغییرات زیادی در بازی PUBG ایجاد شده و مکانیسم‌های تازه‌ای را دیده‌ایم. برای نمونه امکان بازگردانی خویش به بازی اضافه شده و همچنین یک قسمت جدید مشابه گولاگ بازی وارزون را می‌‌بینیم. این تغییرات باعث شد تا امکان برد در بخش‌هایی از نقشه، نسبت به بخش‌های دیگر افزایش یابد و آپدیت 14.1 بازی پابجی نیز به منظور متعادل سازی‌ نقشه منتشر می‌شود و بازی کاملاً متعادل را خواهید دید. همچنین بخش‌هایی از نقشه نیز تغییر پیداکرده‌اند تا بازی‌کن نتواند به راحتی حریف را از دور مسابقه حذف کند. همچنین تغییرات بصری مانند افزودن درختان جدید و تغییر توپوگرافی نیز دیده می‌شود.

آپدیت 14.1 بازی پابجی

یکی از مکانیسم‌های جدید بازی پابجی که در آپدیت 14.1 اضافه می‌شود، قابلیتی به نام Error Space است. این قابلیت مختص نقشه Taego است و بازی‌کنان می‌توانند در مناطق مشخص شده روی نقشه، سلاح‌هایی نایاب پیدا کنند که مختص نقشه‌های دیگر است. مناطق با تفنگ‌های نادر تا آخر بازی تغییر نمی‌کند و بهتر است سری به آنجا بزنید. علاوه بر این تغییر، میزان تخریب پذیری اشیاء نیز افزایش پیدا کرده و برای نمونه می‌توانید ظرف سفالی مخصوص را بشکنید و آیتم‌های داخل آن را غارت کنید. معمولاً آیتم‌هایی مانند کیت سلامت و نارنجک داخل آن‌ها پیدا می‌شود که به دردتان خواهد خورد.

آپدیت پابجی PUBG

آپدیت 14.1 بازی PUBG با معرفی قابلیت جالبی به نام حمل هم‌تیمی است. می‌توانید هم‌تیمی که زمین افتاده و هنوز نمرده را با خود حمل کنید و او را به منطقه‌ی امن برسانید و سپس او را به بازی بازگردانید. حتی می‌توانید دشمن را نیز از زمین بردارید و از او به عنوان یک سپر در مقابل گلوله‌های دشمن استفاده کنید. چنین مکانیسمی، باعث پربار شدن جنبه‌ی استراتژی بازی PUBG شده و می‌توانید روش‌های تازه‌ای برای کسب پیروزی پیدا کنید.

تغییرات نقشه ارانگل PUBG

آپدیت 14.1 بازی پابجی با تغییرات بصری در مورد نقشه ارانگل و به خصوص منطقه‌ی پوچینکی همراه است. اگر باور داشتید که فرار از پوچینکی بسیار سخت است. به لطف تغییرات اعمال شده، کار ساده‌ای برای فرار خواهید داشت. همچنین بخش‌های تازه‌ای به پوچینکی اضافه شده و گرافیک بازی نیز بهبود پیدا کرده است. نقشه ارانگل نیز به مناسبت هالووین کاملاً از این رو به آن رو شده. بخش‌های مختلف آن مانند مدرسه، بیمارستان و جزیره‌ای ابتدایی بازی، با دکوراسیون مخصوص هالووین تزئین شده است.

پوچینکی پابجی

استودیو به منظور القای حس ترس، بخش‌هایی از نقشه را تاریک کرده. ماه چهارده و مه شدیدی استفاده شده که کاملاً حس و حال هالووین را منتقل می‌کند. روند چرخش نقشه‌ها نیز تغییر کرده و هر بار در یک نقشه‌ی جدید فرود خواهید آمد. این روند به ترتیب شامل نقشه‌های: ارانگل، میرامار، سانهوک، تایگو و پارامو است و نقشه‌ی ویکندی و کاراکین از حالت عادی حذف‌شده‌اند.

آپدیت 14.1 بازی پابجی روز 14 مهر برای کامپیوتر و روز 22 مهر نیز برای کنسول‌های بازی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*