اپل تولید سریال Mr.Corman را پس از فصل یک متوقف می کند


امید دلیری 10 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تولید سریال Mr.Corman را پس از فصل یک متوقف می کند. +Apple TV پس از فصل یک این سریال ، تیشه به ریشه ی ساخت آن خواهد زد. این دومین سریال اپل تی وی می باشد که تولید آن پس از فصل یک متوقف می شود.

اپل با وجود نقدهای نسبتاً مثبت سریال Mr.Corman ، آن را کنار گذاشته و فصل دوم آن را تولید نخواهد کرد. Joseph Gordon-Levitt در کنار بازیگری ، تولید ، نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشت. بر اساس گزارشی جدید ، این سریال نیم ساعته نتوانست به میزان تعداد پخش دیگر نمایش های +Apple TV دست پیدا کند. همان تعداد پخش جریانی را که سایر برنامه های فیلمنامه نویسی شده است به ارمغان بیاورد.

به گفته وبسایت Deadline ، اپل تی وی دارای مجموعه ای قوی از برنامه های تلویزیونی انحصاری و اصلی می باشد. از جمله Ted Lasso ، Mystic Quest ، Schmigadoon و Physical که تمامی آن ها برای فصل جدید تمدید شده یا به نظر می رسد به زودی تمدید شوند.

سریال Mr.Corman ، داستان Josh Corman را دنبال می کند که Joseph Gordon-Levitt نقش او را بازی می کند. او در یک مدرسه دولتی در San Fernando ، کلاس پنجم را تدریس می کند. نامزد سابق او Megan ، او را ترک کرده و دوست دبیرستانش Victor پیش او آمده است. او می داند که چیزهای زیادی دارد شکرگزار باشد. او می بیند که با وجود اضطراب و تنهایی ، در حال تلاش است. اما سوء ظن پیدا می کند که انسان بی مصرفی است. این نمایشنامه به به طور خنده دار ، زیبا و عمیقاً صمیمانه ، در مورد نسل 30 ساله معاصر صحبت می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*