iOS 15.0.1 منتشر شد


امید دلیری 10 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 15.0.1 را منتشر کرد. غول فناوری یک بروزرسانی جزئی برای سیستم عامل iOS 15 خود منتشر کرده است. این به روزرسانی بر رفع اشکال و بهبود عملکرد تمرکز دارد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی iOS 15.0.1 دارای شماره ساخت 19A348 می باشد. این به رورزسانی را می توانید بصورت مستقیم در آیفون های سازگار با این سیستم عامل دانلود و نصب کنید. کاربران می توانند آن را از طریق مکانیسم به روز رسانی نرم افزار در بخش تنظیمات دریافت کنند. طبق یادداشت های منتشر شده توسط اپل ، این به روزرسانی تعدادی از اشکالات و باگ ها را برطرف می کند. خصوصاً در آیفون های جدید اپل یعنی سری آیفون 13.

یکی از اشکالاتی که برطرف شده ، مشکل باز نشدن قفل آیفون با استفاده از اپل واچ در مدل های آیفون 13 می باشد. غول فناوری همچنین دو اشکال دیگر در iOS 15.0.1 را برطرف کرده است. یکی از این مشکلات ، ارسال اشتباه هشدار پر بودن حافظه (storage full) بود که برطرف شد. یکی دیگر از اشکالات ، وجود باگ هنگام گوش دادن به مدیتیشن صوتی بود. هنگامی که کاربران در حال گوش دادن به مدیتیشن صوتی بودند ، تمرین به طور غیرمنتظره شروع می شد.

iOS 15.0.1 اولین آپدیت iOS 15 می باشد که حدود یک هفته پس از انتشار آخرین نسخه نرم افزار اصلی توسط اپل ارائه می شود. اپل معمولاً به روزرسانی های iOS و iPadOS را بصورت همزمان منتشر می کند. این بار هم این اتفاق افتاد و در کنار به رورسانی جدید iOS ، به روزرسانی iPadOS 15.0.1 هم منتشر شد. این به روزرسانی هم به رفع اشکال و بهبود عملکرد می پردازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*