تسلا در سه ماهه سوم امسال رکورد فروش خودرو را شکست


امید دلیری 11 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تسلا در سه ماهه سوم امسال رکورد فروش خودرو را شکست. شرکت خودروی ایلان ماسک در سه ماهه سوم ، 241،300 خودروی برقی به مشتریان تحویل داده است. این تعداد فروش ، انتظارات و احتمالات گذشته را از بین برد. زیرا سایر خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه در جهان با کاهش فروش مواجه شدند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بر اساس گزارش منتشر شده در روز شنبه ، اکثریت خودروهای تحویل داده شده تسلا (حدود 96 درصد) مدل جدید سدان 3 و کراس اوور مدل Y بوده است. تسلا گفته است که 9،275  دستگاه از خودروهای تحویل شده ، مدل های X و S بوده اند. این تعداد فروش خودرو از سه ماهه دوم سال جاری ، 20 درصد رشد داشته است. همچنین 73 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

به گفته وبسایت TechCrunch ، تعداد تولیدات خودروی تسلا نیز افزایش یافته است. تسلا در سه ماهه سوم امسال ، 237،823 خودروی برقی تولید کرده است. این تعداد رکورد دیگری برای این شرکت محسوب می شود. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا ، از طریق توئیتی به این شرکت و کارکنانش تبریک گفت که به آمار تحویل و تولید رسیدند. ایلان ماسکدر توییتی جداگانه نوشت : از تأمین کنندگان و شرکای لجستیکی ما که به رغم سختی های زیاد موفق شدند ، بسیار سپاسگزارم.

در حالی که تسلا انتظارات را شکست داده است ، سایر خودروسازان قدیمی از کاهش فروششان در ایالات متحده خبر دادند. جنرال موتورز بیشترین ضربه را خورده است. جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد 446997 دستگاه خودرو در ایالات متحده به فروش رسانده است. این تعداد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل ، 33 درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*