تمام آنچه باید از فصل 6 بازی Warzone‌ بدانید


Matin 11 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

اکتیویژن از تغییرات جدید بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی کرده که شامل آپدیت جدید بازی وارزون هم می‌شود. فصل 6 بازی Warzone چند روز آینده شروع خواهد شد و فضای بازی، کم‌کم آماده‌ی ورود به جنگ جهانی دوم و تلفیق شدن با Vanguard است. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به محتوای جدید که آگاهی از آن برای شروع فصل الزامی خواهد بود.

تغییرات نقشه بازی Warzone

اواخر فصل پنجم، شاهد تخریب گسترده نقشه‌ی بازی بودیم که این روند در فصل نیز ادامه دارد و گسست‌های ایجاد شده، باعث نمایان شدن آیتم‌های قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم شده است. برای نمونه زلزله و حرکت زمین، باعث تخریب بخش‌هایی از استادیوم و مرکز شهر وردانسک شده است و نقشه، کاملا فضایی جنگی پیدا کرده است.

فصل 6 بازی Warzone

اگر نگاهی به استادیوم بیندازید، خواهید دید که اثرات زلزله، باعث ویران شدن آن شدن و حتی جرثقیل موجود نیز به پایین افتاده و فضایی کاملا آشفته را می‌بینیم. این تغییرات باعث شده تا حرکت در نقشه راحت‌تر شود و حتی بتوان به داخل ترک‌های موجود نیز نفوذ کرد و آیتم‌های مخفی را یافت.

علاوه بر استادیوم، مرکز شهر نیز دچار تخریب کامل شده است.

بسیاری از ساختمان‌ها نابودشده‌اند و گزارش‌ها نشان می‌دهد که چندین هتل و ساختمان عظیم، به دلیل انفجار و زلزله، از بین رفته‌اند. این باعث شده تا بخش‌های تازه‌ای برای جستجو داشته باشید و استودیو در تلاش است تا بدون تغییر بزرگ در ظاهر بازی، حس و حالی تازه و نو به آن ببخشد.

فصل جدید وارزون

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، فصل 6 بازی Warzone‌ در تلاش است تا رگه‌هایی از زمان جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد و به همین دلیل، فضایی زیرزمینی ایجاد شده که می‌توانید آن را برای یافتن‌های تفنگ‌های کلاسیک جستجو کنید. تفنگ‌ها و آیتم‌ها مربوط به جنگ جهانی دوم و ارتش آلمان است که پیش‌زمینه‌ای داستانی برای آن‌ها ایجاد شده و بر اساس متن تغییرات منتشرشده، سنگرهای زیرزمینی پس از جنگ جهانی دوم فراموش شده و حال می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

تمامی این تغییرات با انتشار بازی Call of Duty Vanguard به ثمر خواهد رسید و آنگاه شاهد تخریب کامل وردانسک خواهیم بود و سپس نقشه جدید نمایان خواهد شد.

فصل 6 بازی Warzone

گولاگ جدید از راه رسید

گولاگ یکی از بخش‌های مهم بازی Warzone به حساب می‌آید. که در طی چند سال اخیر، تغییرات زیادی به خود دیده است. Raven Software در آپدیت جدید به تغییر ظاهر گولاگ پرداخته. آن را به همان حالت اولیه یک در مقابل یک باز گردانده است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید. فضای گولاگ کوچک‌تر شده و به یک زندان حکومتی تبدیل شده است که نبرد را مهیج‌تر نشان می‌دهد.

واضح است که تغییراتی نسبت به نمونه‌ی اولیه گولاگ انجام شده. اما قوانین تغییر نکرده است و هر فردی که بتواند حریف را حذف کند، فرصت بازگشت به بازی را خواهد داشت. از جمله دیگر تغییرات، باید به توقف استفاده از هنگ‌ها (Regiments) اشاره کرد و قرار است تا زمانی که سیستم جدید فعال نشود، امکان استفاده از این بخش به بازی‌کنان داده نشود. استودیو به دنبال آن است که سیستم بازی گروهی و یافتن دوستان را در وارزون ساده‌تر کند.

اکتیویژن قول انتشار اطلاعات بیشتر در مورد فصل 6 بازی Warzone را داده و به نظر می‌رسد که محتوای زیادی معرفی نشده و قرار است که اطلاعات بیشتری از سیستم آنتی‌چیت در هفته‌ی آینده دریافت کنیم. اگر از بازی‌کنان Call of Duty Black Ops Cold War هستید، محتوای بسیار جالبی در انتظار شماست. سه نقشه کاملا جدید در فصل ششم اضافه می‌شوند و همچنین بخش زامبی نیز به اوج خواهد رسید.

Warzone-Operators

اپراتورها و سلاح‌های فصل 6 Warzone

مانند فصل‌های پیشین، اپراتورها و سلاح‌های تازه‌ای به بازی اضافه شده است. افرادی که بتل پس را تهیه کنند، می‌توانند همان روز اول، الکس میسون را دریافت کنند. که سربازی ماهر و از نیروهای ناتو است. او بیشتر در مناطق شمالی و سردسیر به خدمت پرداخته و همچنین مدتی نیز در نیروی دریایی حضور داشته است. امکان دریافت الکس میسون در روز اول فراهم می‌شود و کافی است سری به قسمت بتل پس بزنید.

دیگر اپراتور جدید که قرار است اواسط فصل از راه برسد، فیوز (Fuze) نام دارد. وظیفه‌ی او، از بین بردن دستگاه‌های تخریب نقشه است. که زیر وردانسک کار گذاشته‌شده‌اند و قرار است صدمه‌ی جدی به نقشه وارد کنند. او از جمله نیروهای پیمان ورشو است و یکی از شجاع‌ترین اپراتورهای بازی Warzone به حساب می‌آید. خرید فیوز از بخش فروشگاه ممکن خواهد بود.

تفنگ‌ها

علاوه بر اپراتورهای جدید، تفنگ‌های تازه‌ای نیز در فصل 6 بازی Warzone ‌استفاده شده است. اولین تفنگ یک شات‌گان با قدرت بسیار بالاست که نسبت به تفنگ‌های ساچمه‌ای دیگر، نرخ شلیک بالاتری دارد و با یک شلیک، حریف را حذف می‌کند. دریافت تفنگ 410 Ironhide از طریق سطح 15 بتل پس ممکن خواهد بود.

دومین تفنگ، Grav نام دارد که یک مسلسل جنگی تقویت شده است. سرعت شلیک گلوله‌های این تفنگ بسیار بالاست و قدرت تخریب آن نیز باورنکردنی است. میزان لگد تفنگ Grav نیز متوسط است و اگر به دنبال استفاده از آن هستید. باید بتل پس وارزون را تهیه کنید و سپس به سطح 31 برسید.

سومین تفنگ نیز یک مسلسل سبک به نام LAPA است. که تفنگی کاملا خودکار با قدرت تخریب پذیری بالا و همچنین کنترل مناسب است. ازآنجایی‌که سرعت شلیک آن نسبت به بقیه تفنگ‌ها کمتر شده، می‌توانید کنترل بهتری روی آن داشته باشید. دریافت این تفنگ از طریق شرکت در رویداد Haunting که اواسط فصل برگزار می‌شود ممکن خواهد بود. در آخر نیز می‌توانید همان چکش و داس معروف شوروی را به عنوان سلاح دریافت کنید. که در نوع خود جالب و قابل‌توجه است.

فصل 6 بازی Warzone‌ روز هشتم اکتبر برابر با 16 مهر به صورت هم‌زمان برای کنسول و کامپیوتر منتشر می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*