مدیرعامل آمازون موفقیت بازی New World با وجود چندین بار شکست را ستود


Matin 11 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

.بازی New World از تازه‌های ژانر MMO و با درون‌مایه‌ای فانتزی، اوایل هفته گذشته به صورت رسمی منتشر شد و اگر چه با مشکلات متفاوتی مانند معطل ماندن در لابی و باگ‌های عجیب روبه‌رو شد، اما توانست در صدر فهرست 100 بازی برتر استیم قرار بگیرد و با کسب بیش از یک میلیون بازی‌کن آنلاین، از سد اسامی بزرگی مانند پابجی، دوتا 2 و حتی کانتر استرایک که رایگان است، بگذرد. جز بزوس، مدیرعامل آمازون با انتشار یک توییت، موفقیت بازی پس از چندین بار شکست را ستوده. باور دارد که مسیر موفقیت از شکست می‌گذرد.

شرکت آمازون در طی چند سال اخیر، سرمایه‌گذاری زیادی در استودیوهای بازی‌سازی انجام داده. قرار بود چندین بازی در طی سال جاری منتشر شوند؛ از دل پروژه‌های اولیه، تنها بازی New World بیرون آمده که آن هم با مشکلات زیادی حین توسعه همراه بوده، اما استودیو بالاخره توانسته از پس مشکلات بربیاید و باعث شود تا جف بزوس، به اثر جدید افتخار کند. وی در صفحه‌ی توییترش نوشته است‌:

Jeff-Bezosپس از شکست‌های متعدد و عقب‌گرد در صنعت بازی، بالاخره به موفقیت رسیدیم. از تیم سازندگان بازی به دلیل مداومت در کار افتخار می‌کنم. من مشکلات را به عنوان موانعی آموزشی ببینید که از آن درس می‌گیرید. اهداف شما هر چه باشد، بی‌خیال نشوید و برای آن‌ها تا می‌توانید تلاش کنید.

جف بزوس در ادامه مقاله‌‌ی هشت ماه پیش بلومبرگ را به توییت الحاق کرده.

باور دارد که توانسته در طی این مدت، نظر همگان را تغییر دهد. مقاله‌ی بلومبرگ به آمازون پیشنهاد کرده بود که از صنعت بازی دست بردارد و آن‌ها همه کاری را می‌توانند خوب انجام دهند، غیر از ساخت یک بازی. این مقاله به شکست‌ها و بازی‌های لغو شده استودیوهای داخلی آمازون اشاره داشت و با بررسی وضعیت موجود، آینده‌ی مناسبی برای بخش بازی آمازون پیش‌بینی نکرده بود.

صحبت‌های جف بزوس حالت انگیزشی را دارد. اما انتشار بازی New World و شکستن رکوردهای مختلف، قطعاً جف مدیرعامل آمازون را خوشحال کرده. این می‌تواند آغازی مناسب برای حضور آن‌ها در صنعت بازی باشد. این شرکت چندین بازی مختلف از جمله ارباب حلقه‌ها و همچنین یک اثر تیراندازی به نام Crucible را در دست توسعه داشت. که به دلیل مشکلات فنی، لغو شدند. آمازون نمی‌خواهد بازی ضعیف و با امتیاز متوسط به بازار منتشر کند.

روی عناوین منتشر شده، وسواس زیادی به خرج می‌دهد.

بازی New World آمازون

New World اما داستان دیگری دارد و اگر چه این اثر MMO چهار بار تأخیر خورد و همچنین حالت آزمایشی آن نیز مشکلات زیادی داشت. اما بالاخره توانست سر پا بایستد و خود را پرچم‌دار آمازون در صنعت بازی بنامد. این اثر آنلاین توانسته بهترین شروع را میان عناوین سال 2021 داشته باشد. در حال حاضر، بیش از 800 هزار نفر به صورت روزانه در حال تجربه‌ی آن از طریق شبکه استیم هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*